Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

25 Kasım 2016 Cuma

Kezzo - Vazgeç (Ft. Burak Alkın, Tankurt Manas) Şarkı Sözü


Kezzo - Vazgeç (Ft. Burak Alkın, Tankurt Manas) Şarkı Sözü



Hayatım tek mermilik bozulmuş bir silahtı 
yenik başlasamda savaşa bilki kalbim altın 
değişik bilinç altım rüyalarım değişik 
Düzen 18 den sonar benide teslim aldı 

bi nefes aldım önce sonra paket aldım 
hayat kirli bir denizdi balıklama daldım 
huzur nerde gizlenirdi sence bence dünde kaldı 
biraz rahatlamak için içtim hergün alkol aldım 

bazen kırdım istemeden isteyerek insanları 
yani istemeden işte pisleyerek nizamları 
gördüm fizanlar kadar uzak diyarları 
duydum savaş yokken ortalıkta figanları 

şimdi pakla kendini tutuklasasnda gerçeği 
kafanda paslı bir demir hayat ve merceği 
gördüğün en temiz suratta bile bi kir beslenir 
duydum çığlıklarını geldi sesleri 



vazgeç herşeyin aksine git
bi valize tık bilmem kaç seneni 
vazgeç birdaha dönme geri 
unuttukların hep senle gelir 

Hayat istediğini vermez sen istediğini al 
şimdi hissedip bi kağıda dökül silmediğini yaz 
silipde bitmediğini gör bilekten kesildi biraz 
ezildi izmaritler kışa döndü beklediğin o yaz 

güneş yıkar camlarını kapan gölgeni koru 
sonra söz verip giderler makul ölmenin yolu 
ne yazdığımın anlamı var ne sözlerin bi oku 
eğer gerçekleri duymuyorsan gözlerimden oku 

nasıl bi hastalık bu bütün bedenin yaslanır sona 
yasından anlaşılmaz umutların paslanır kopar 
nekadar iyi olsanda hayat senle kötü konuşur 
ve bi gün seninde azını bozar 

içimde mezarlıklar manzaralı 7 dönüm 
yine ölümle tanışırsın yaşlarını yere döküp 
ya burdan gitmek zor ya savaşmak geri dönüp 
hayaller pariste gerçekler eminönü
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder