Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

25 Kasım 2016 Cuma

Kezzo - Cypher 1 Şarkı Sözü


Kezzo - Cypher 1 Şarkı Sözü




isterdim güzel şeyler yazmak ben 

Pek öyle değildi gördüklerim 
Ben tekin olsamda sokak öyle değildi 
Sövdüklerim rahat çürük vicdanları bayat çünkü 
En iyi onlar bilir yalandan hiç kimsenin ölmediğini 
Olamam hiç bir meyve kadar sert 
Köşe başında içtiğim o viski kadar sek zaman 
İnsansa tek damarlı derdi seks olan 
Ve dinle dezenfekte falan filan 
Kanıma enjekte şişenin dibine kalan (laaan) 
Renkler griii mannn akla karayı bul 
Çek çıkar bu kaldırım taşından harbi zaferi bul 
Terazi dengesiz kalınca savaş çıkartırmış kul silahla 

Her gün gelen emrin adı vurmuş hiç inanma (hahahaaa) 
Bok çıktı düz tabanlar 
Artışta faşizminde korkakları varmış keste turbo dizel dik yokuşda 
Çözerim adamı tek bakışda 
Doğmamış oğluma tek bi nasihatım var 
Sakın yere yapışma 

Nakarat: 
Nakarat lazımsa gelir Kezo 
Yaşıyarak yazdım bunu sözüm ona şahidim ol 
Derin bi his o 
Yazamam bak beatbox değil kağıdımın katili o
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder