Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Kasım 2016 Çarşamba

Zakkum - Kurşunlar Şarkı Sözü


Zakkum - Kurşunlar Şarkı Sözü




Hiç bilmesen de bu senin şarkın, 
Üzemez beni kimse, 
Tüm haklarımı sende kullandım. 


(NAKARAT x2) 
Kırdığım kalplerin hepsini sana saydım. 
Bütün yalanlarımı senin hanene yazdım. 
Tüm silahlarımı seninleyken kuşandım. 
Kurşunların üstüne senin adını yazdım. 

Dokunduğum mürekkebin, günümü gece yaptın. 
Üzemez beni kimse, 
Tüm haklarımı sende kullandım. 

(NAKARAT x2) 
Kırdığım kalplerin hepsini sana yazdım. 
Bütün yalanlarımı senin hanene yazdım. 
Tüm silahlarımı seninleyken kuşandım. 
Kurşunların üstüne senin adını yazdım
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder