Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

25 Kasım 2016 Cuma

Polemick Alev Alıyor Dünyam Şarkı Sözü


Polemick Alev Alıyor Dünyam Şarkı Sözü




Yak, zaten alev alıyor dünyam 
Dayan bir gün kötü bitecek rüyan 
Adım atarak başarıya rastlanmaz 
Çok depar attım, yetişemedim sana 
Helal, nasıl da çekip gidiyor ya ani 
Hiç düşünmez ki nasıl olacak hali 
Yani, kızar buna ahali 
Geçen zamanda bahşiş olsun sana 

Mikrofonla aramda görünmez bir bağ var 
Ben söylerim, o ağlar, seninle yürüdü dağlar 
Gittiğinden beri, gözlerim güler ve ağlar ama 
Vedası olmayan gidişlerin içinde naralar 
İçinde ki küçük çocuk yorulduğunda, itekle 
Buraya kadar nasıl mı geldik, ne top ne tüfekle 
Bence sen dışarda bekle, konunun dışındasın 
Zaten kaç yaşındasın ki, hayatımda bir söyle 
Gel, sebebi yok gelmen lazım 
Yüzünü koy avucuma, az sevmem lazım 
Filminde başrol kahraman bensem 
Senaryomuda yazmam lazım 
Gül, sebebi yok gülmen lazım 
Uzaktan olsada, bunu görmem lazım 
Zamanla hisler köreliyor elbet 
Sen önce kendini sevmen lazım 

Yak, zaten alev alıyor dünyam 
Dayan bir gün kötü bitecek rüyan 
Adım atarak başarıya rastlanmaz 
Çok depar attım, yetişemedim sana
Helal, nasıl da çekip gidiyor ya ani 
Hiç düşünmez ki nasıl olacak hali 
Yani, kızar buna ahali 
Geçen zamanda bahşiş olsun sana 

Yaşam bir gül bahçesiyse, dikene katlanmak gerek 
Yarınlar hayal demek, dünlerse yamalı bir yelek 
Aynı filmi başa alıpta izlemekse, sevmek 
Canım dersin, canına kıyar, kanadı olmayan melek 
Beklemezse haberi olmaz geldiğimden 
Yudum yudum damlayıp tükendiğimden 
Değişmişsin, eski sen yok, epey bir farklısın 
Çirkin olmuş, eser yok ki eski benliğinden 
Mutlu sonla bitemedik, her istediğimiz olmadı 
Açılmaz artık kalpte kapı, biri bıçakla zorladı 
Seninle açmadı bu güller, sen gidince solmalı 
Yerimde olmak istersen avuç yaşla dolmalı 
Bilmiyorsa anlamaz ki bildiğimden 
Dikenli yolları koşarak geldiğimden 
Sanma sen tek alfabesin ve başka bir dil yok 
Koşup sarılmıyorsam sana, artık üşendiğimden 

Yak, zaten alev alıyor dünyam 
Dayan bir gün kötü bitecek rüyan 
Adım atarak başarıya rastlanmaz 
Çok depar attım, yetişemedim sana 
Helal, nasıl da çekip gidiyor ya ani 
Hiç düşünmez ki nasıl olacak hali 
Yani, kızar buna ahali 
Geçen zamanda bahşiş olsun sana
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder