Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Kasım 2016 Çarşamba

Azap Hg - Geride Kalan Yok


Azap Hg - Geride Kalan Yok



İnsanlar yalan dolan inanma Kağıda yazılanlar düzmece 
Alınan güvenlerde hep bi burukluk yaşadm 
Hüzün düştü bak Kuşkular ağır bedeni zorlar 
Kurgular ağır ruhu yorar. 

Yaktılar bir bir anıları Soru gitmek mi kalmak mı 
Sorgula ağır geride kalan yok Gitti herşey gerisi yalan boş 
Uzat elini uzat elime Kelimem bitti yollarda koş 
Anlayamadım aslında çözemedim 
Yalanlarıda daha göremedım 
Gerçeklere sövemedim x2 

Nakarat : x2 

Artık yok geride kalanlar 
Beni benle bırakıp kaçanlar 
Yok olduğm karanlıkta yok Bi baktım geride kalan yok!
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder