Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

25 Kasım 2016 Cuma

ÖzcAn AkmAn Ft Azimli Rapci - Yıllar Oldu Şarkı Sözü


ÖzcAn AkmAn Ft Azimli Rapci - Yıllar Oldu Şarkı Sözü




Lan Benimde Canım Var Benimde Sende Acım Var
İhanet Sarayın Olmuş Ve Başında Taacın Var...

Seni Duygulandıran Bi Parça Vardı Bende Dinle Bi
Bi Sen Dinlemedin Gülüm Cümle Alem Dinledi
sen Benden Bilirdin Ya Bi Taş Değse Tırnağına
Benim Tek bi Suçum Vardı Gözyaşını Silmedim

Lan Benimde Canım Var Benimde Sende Acım Var
İhanet Sarayın Olmuş Ve Başında Taacın Var
Kayboldun Hayalimde Elim Kaldı Saçında
Mermi Oldu Gözlerin Ve Şuan Benim Başımda

Yarınlarımdan Habersizdim Ben Duygularıma Söz Geçirmek mi He 
Bırak Artık Beni En Müptezelinden Bile Müptezel Olmuştum Ben
Esirgediğin O Cümleler Varya Başka Dillerde Konuşulur Oldu
Başka Bir Adamla Başka Bir Evde mi Gözümle Gördüm Aklımda Durdu 

Aklımla Kaçırdığımı Ellerimle Getiremem 
Bidaha Yazmamak mı Kusura Bakma Deliremem
Senin Kadar Sakin Olmak mı'' Yok Ben Beceremem ki''
Sanki Adını Geçiyoz Aga Neden Zoruna Gidiyo ki?

'ÖzcAn AkmAn 
Şiir : 
Şimdi Sen Yoksun İçki şişeleri sırdaşım Olmuş 
Gözlerim Yarını beklercesine öyle körolmuş 
Seni beklemekten bir hal almış Yüreğime 
Bir tekmede sen at Farkeder mi?

Çok Değiştin Eski sen değil Yüzüm hiç gülmüyor
Bende Bıraktığın resim Duruyor öyle masamda 
Suçum günahımda yoktu söyleyin bu revamı 
Deliyim evet - Farklı bakıyom bu kez hayata 

Ne farkeder yıllar oldu Çaresizce bekledim 
Tek bir resmi vardı bende Hayalinle süsledim 
Senden Arda ne varsa Yırtıp attım hepsini 
Unutamadığım tek bi şeydi Ettiğin o sözlerin 

Ben Bekledim ama gelmedin aşkım 
Satırlarım Sana yandı kül oldu 
Ben resmine bakıpta ağlıyodum 
Söyle bu yüreğime hiç mi acımadın

Sattı Bu Kalbimi hiçte acımadı 
Çok Garip öylece Terkedip gitmek 
Umudu Bırakıp yerlere sermek 
Ben beklesemde hep seni sevdim

Yüreğime Kazıdım Olmayan aşkı 
Kalbime vurdum ben şırıngayı 
Başımız olmadı ki bi sonumuz olsun
benide unut sen yolun açık olsun 

Ben Resmine bakıpta ağlıyorum
Sen o piçinle gönül eğlendiriyon
Uykularımı Ben size bırakıyorum 
Şimdilik hoşçakalın gidiyorum 

Yalanmış be gözleri yalanmıydı sözlerin
Rüyalarıma girme yeter sebebim olursun kadın 
Çözemiyorum kaldı Öyle Baş ucum da resimler
terkediyorum anlayın bu şehir artık bana haram . .
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder