Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

29 Aralık 2016 Perşembe

Abluka Alarm - Günlüklerim Aylık Olmuş Şarkı Sözü


Abluka Alarm - Günlüklerim Aylık Olmuş Şarkı Sözü

Kalemi bendim evet o resmin ismim adını bilmeyen bir 
şiirin ilk kıtası buda rüyamı,bana revamı yarını varmı 
aklın astarında bir baharmı beklenen betimlenenden 
aslı çokmu farklı anlat aslını.Bak ben anladım dur 
anlatim hayat resimlenen bi boş tual duvarda örsen 
ötesi sensin eserinin bu bir resim kalemlerimdi 
hislerim bir kuş çizin beyaz kanatlı gök kuşaklarımdır 
adresim.Beş paranla taçta yansan ömrü kafama anla 
kralı bendim aklımın dudaklarımda yatalak 
arzular,duraklarımda benide beklesin bahar hayır reel 
değilse durmasın vedayı versin arzular.Rengi reel e 
çalsın aklın,andırırmı kalbi,tavrı hoş bir davranışta 
sergilerse kandırırmı sahi,mecali kalmamış bir 
haykırış kulaklarımda eski bir tanış bu sesler 
anladımki aldanış. 

NAKARAT 

Günlüklerimde aylık olmuş anla hayat dudaklarımda bir 
tutam reçel ya tadar ya güya rüya ya dalsın özlemim 
yolculuk var beklenir ufukta çok yakın bir 
elveda.Günlüklerimde aylık olmuş anla rapim
dudaklarımda bir satır kelamsa sunarsa akla hayata 
dair hislerim istiyorsan söylerim içimde doğmamış bir 
insana. 


(Savaş) 

Çengel at bu rhyme'ların dibinde esti rüzgarın dilim 
dininde tamir ister askerin şu gönlü merkebin ininde 
şahlanır delim yeşille beslenir evim bu tatminin 
şekilli şarkılarda jestlerim.Battı ömre her dilim 
yerinde kolpa her zemindi gözlerin kısıktı merkezin 
önünde fer gezin lakayit olmanın sebeplisiymiş 
raplerim dininde birkaç etki etmiş sözlerimde şimdi 
yaz kızım.Suçludur bu ancak hükmü yok bozukmu insanın 
sonuşlu defterinde kazdı döngü bazdı illerimde söndü 
kültürün kapında kokla tüm şu vasfı derlerim içinde 
sevgi yokla doğrudur nedenlerim.Bak moruk bu kuşku 
malum oldu sövgülerde yüzde yüzdü hasretin geniyle 
oynadımki ferde talim hükmeden düşünce sellerinde boş 
gezen ya boş kesem dibinde merhum ettik mantığımla 
kısmen. 
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder