Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

19 Aralık 2016 Pazartesi

Sansar - Araban Şarkı Sözü


Sansar - Araban Şarkı Sözü


Akdeniz anemisi olur o kurt kan emici 

Çok ondan hep itici kızlar bitirici 
Azmaan sansar geri gelir aslaaan 
Şşşşş araban toslaaar 

Yabancı bi yerde dönüp arkanı gidince 
Kimse merak etmez hemde buraya bile gelince 
Hala sokaklardasın tanımadığın evlerde 
Ders çalış fahişe kalbin nerde 
Liseyi bitirene kadar 6 okul değiştirdim 
Kendimi geliştirdim ve bu gerçek 
Orospularından istediğin birini seç seç ki 
Ellerini çocukların üzerinden çek 
Bu baskı moruk fazla bana 18 yaşında 
Allahın cezası ben monarşinin başında 
Sokaklar üstüme gelir susarım kaşınmam 
Beef zaman kaybı anladım mümkünse karışmam 
Bıraksam yayınlanıcak 300 şarkı kilerde 
Umarım kaybederim yoksa şişer biyerler 
Ne o öyle şalvar gibi pantolonlar diyenler 
Rapçilerin takımı büyük ondan bol giyerler.. 

Akdeniz anemisi olur o kurt kan emici 
Çok ondan hep itici kızlar bitirici 
Azmaan sansar geri gelir aslaaan 
Şşşşş araban toslaaar 

Kaldığım yerden devam hayatıma, 
gücüm yettikce almıyorum duman, 
arkana yaslar bu basslar sana bile fazla, 
yapıcaklarımı yapanlar yolunda toslar,
dobes piyer gibi, kümes büyük bi yer gibi, 
herkes bana ayar gibi , takılanlar hıyar gibi, 
gece sesimi duyar gibi olduğundan uyar gibi, 
yapıp deviriceksin aklını yiyim senin ! 
çekimde korkusuzum ama film çekmiyorum, 
filmlerde ben genelde sonlarda çakmıyorum. 
Kafam eğik bünye bitti fazla takmıyorum. 
Onlardan geri miyim ki ? donlardan çıkmıyorum. 
Moruk Özgü Namal yavru kedi kadar tatlı, 
moruk benim rapim yani evim 7 katlı, 
yeraltında kral değilim isteyenin tahtı çünkü; 
Albümlerim dandik çizik attım.. 

Akdeniz anemisi olur o kurt kan emici 
Çok ondan hep itici kızlar bitirici 
Azmaan sansar geri gelir aslaaan 
Şşşşş araban toslaaar 

En cooluyla oturalım vodka iste kaçlık 
Joint almayınca cebimde var harçlık 
Maalesef ki memleketin heryerinde açlık 
Çünkü politikacılarımız dünya kadar yaşlı 
Sen değilsin benim, varsa bu müziği aydını jön 
Aklını kullansaydın bu durumda olmazdın 
Salakmısın her şarkıda siyasetin hep gazdır 
2002'dekı ben gibi çaylaklar gazlı 
Westcoast ritimlere doğu yakası tarzı 
Duygusal müziğe sert söz bu benim tarzım 
Sürekli problem çıkartıyor bana ağzım 
Ve ifade edemem bundan aldığım hazzı
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder