Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

29 Aralık 2016 Perşembe

Abluka Alarm - İçimizden Geldi Şarkı Sözü


Abluka Alarm - İçimizden Geldi Şarkı Sözü

VERSE 1 (Savaş) 

Bas rapinle içli canıma çak bi sevda ellerinle tek yürekte iştesin zaman süratli son devirde. Fayda yok 
sebepte marifet sonuçta bence izmarit misali düştü insan tedbir eyle. 
Dirsek attı geçmişim dayattı talimatta vardı, tarihimde karneme kazıldı ders soy addı. Yankı her bi cümle 
ruhumun sövüşlerinde, gerçeğim yıkıldı bak paşam. 
Farz et ihtimali fark et ekseninde döndü tüm niyaz, bizar benim bu rolde anladın mı hergele. Gurursa 
çok cebimde olmasaydı keşke, battı düşlerim dibinde sorgu sürdü her gece. 
Kaygı yellemiş sonuçta çare aranmış bu derde, düşmeden ki lakin etkisinde ben biter. Bin beter durum 
bakın keyif kayıp suratta, söndü meymenet içimde içlerimde tüm keder. 


NAKARAT (KORO) 
Günahsız omza da yük alır sonum maalesef. Günahsız umuda dert vurur hayat bak şef. Dinleseydin 
şarkılar içimden geldi, tek tek. Anlamak gerekli şahsen, yalan mı gerçek. 


VERSE 2 (Laedri) 

Kalbim kırık aklım yarım evde kalmış haber verin, istisnasız kapına geldim ne olur eli boş göndermeyin. 
Hakkım neyse alırım anla mutluluktur payıma düşen dahası canımı acıtır sensiz geçer günüm gecem. 
Var mı kaçmak adamım acınacak durumda olsa aklın olsun 2 satırlık ömrü nüktelerle doldurursun 
huzurun ipini pazara çıkarır hislerim gelin metanetin baş harfi rabbim dayan be gözlerim. 
Yatar kalkar adını anar senle geçer rüyalarım, kapına geldim bu kez affet elde kaldı dualarım, ahdım 
dolar içime elbet doğru duydun ödevim adın ısrar etme koşarım yoluna tabi ayaklarım. 
Ömür sebatla geçilecek uzun ve yorucu yol demek umut uzakta olsan gitme kalbi beklemen gerek sen 
darağacı ben mahkûm boğaza geçti ilmek dönüşü olmayan bir yol var veda idi son dilek.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder