Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

29 Aralık 2016 Perşembe

Abluka Alarm - Önümü Göremiyorum Şarkı Sözü


Abluka Alarm - Önümü Göremiyorum Şarkı Sözü

Yağmur altında ıslatan zerrecik taneler 
Kentte oluşur çukurlardan büyük şelaleler 
Bak bu günde hava ağlamış simamı perdeler 
İçimde hasret var hasret dünyamı cezbeder 
Gönül eşrafı anlatacak derdini küçük bir güle 
Gül diyecek senin derdin dertten büyük bre 
Büyük konuşma benim konuştuklarım talan oldu 
Ne hakkında doğru söylediysem insan taşa tuttu 
Farklı olan farklı davranmak değildir akranım 
Farklı olan fark yaratmaktır bunu anlamasılsın 
Gözlerindeki büyük gücü hayata karşı kavramalısın 
Dünyanın sonu geldiğinde kuldan ümit yok kulum 
Gökyüzünde bir aile var 
Babası güneş ay karısı çocuklar yızdızı 
Küçük hayatım içine büyük olaylar tıktınız 
İlham sıvılarımdan aşşağı doğru bana sızdınız 
Şairimiz burda ne demek istemiş bil bakalım 
Gözlerindeki karanlıklar seni yakacak adamım 
Lütfeder buyurursan aydınlığı şu güne 
Gün der sakin ol bende umut var yine 


Nakarat 

Kaçkez yakacak beni ömrüm yollarım hüzüne davet 
Önümü göremiyorum gözlerim hadi bi gayret 
Kaçkez yakacak beni ömrüm yollarım hüzüne davet 
Önümü göremiyorum gözlerim hadi bi gayret 
Kaçkez yakacak beni ömrüm


Zengin gibi yaşamak isteyen garip bir yoksulum 
Ucuz hayat içkisi içmiş genç ve masum bir kulum 
Endişeye kapılmış yaşamın içinde ben boğulurum 
Aşkı sevgi mumuna değen pervaneye sorun 
Varmıdır böylesi dostlar sevilirken sevemeyecek 
Varmıdır böylesi dostlar gülerken üzülecek 
Yaşam ortasında kalmış kocaman bir yürek 
Kişiyi benzerleri değil zıtlıklar çekecek 
Onunla oyun oynamak içinki cesaretli olmalı 
Güveni tamca toplayıp ona karşı koymalı 
Bunu yapacak olan senmisin genç evet bu ben 
Dikkat et üzmesin seni hayat istemeden 
Komplimanlar oluşturdum bakın bu size has 
Çevremde oluşan ilhamdan bana akaçak olan has 
Dört mevsimden benim doğumuma ras gelenmiş yaz 
Şair isen şiir ustası olmak zormuş yıllarca yaz 


Nakarat 

Kaçkez yakacak beni ömrüm yollarım hüzüne davet 
Önümü göremiyorum gözlerim hadi bi gayret 
Kaçkez yakacak beni ömrüm yollarım hüzüne davet 
Önümü göremiyorum gözlerim hadi bi gayret 
Kaçkez yakacak beni ömrüm 
Gözlerim hadi bi gayret

Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder