Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

29 Aralık 2016 Perşembe

Abluka Alarm - Patika Şarkı Sözü


Abluka Alarm - Patika Şarkı Sözü

Ben altta balık olur sen üstte gemi yüzeriz yol boyu yarışırız deli gibi 
Derindir hayli bak denizin dibi sevda zehir çekilir ceremesi 

Beni al maviye götür yeşil içimde hasret tabiata nedir 
Çöze bilemez kalbim büyük koca sefil, aklıma gelen ilk dizeler böyledir 

Bak ben seni sana anlatim, cümlelerden ağza bal damlatim 
Yazarçizerim aklına ip atlatim, ruhum deli dolu şamarı bi patlatim. 

Gelsin beni tanısın köpek maymun iştahına bir muz verek 
Savaş çene patlatır cak cak direk, bizden ala kimmiş bunu bilek. 

Cahil söyler ki derviş susar, bu denklem zatî hileli bir kumar 
Hırçın atım durmaz şaha kalkar, geleceğim meçhul basar korkular 

kaçağım, kendinden kaçak, düşüncelerime yargı kelepçe vuracak 
Belki zaman gelip kodes'e tıkacak, şarkılarım tek tek sorulacak. 

Yüzerken kıyıların ardından güneş bana gülümser, hayalimi bir ince törpüler 
Farfara günlerim .ok çabuk geçer şafak özlemleri seyreder. 

Güçlünün hakkı güçsüzünde hakkı bunu bilir dünya görmezden suçlu
İşinize gelince sahip kar oyunu, yaram var gocunur anlatırım hep bunu. 

Doğan her günün yok olup düne karışacağı gibi bizde elbet yalan olucaz 
Ve para pul boşa keten pereye gelip elbet ıskartaya çıkıcaz 
Akıl sahibi ölüm talibin davet eder bekler icabeti. 
Diyeceğim o ki nedir rengin belli et hadi hakkın baki. 

Her yeni eskir tabi ölüme önüne geçemez hiçbir kul hey nereye ! 
Göz göre göre gider nafile çeviremez kaderi kimse tersine 
İflah olmaz insan hırsı kadar ısırır, koparır ve kotarır günü 
Adam adam demekle adam olmaz ne kadar koysa kırık bardak dolmaz. 

Uyan ey gözüm uyan derin deniz, geride kalanı yer hayat yine de bekleriz 
Emin değil temiz değil kimse kime sorduysam dedi bulamadık biz de. 
Ne desen de kolu kanadı kırık aşkın boğar beni girdiğim deniz taşkın 
Ve taşcasına bağlı ayağıma ismim derine çeker bırak dersin 

Az kullanılmış içten bir gülücük hibe etsen bana yeter bir ömür 
Yürürüm ardı sıra dağ tepe tanımam zaten aşk hep kötürüm 
Sahi yeri ve değeri yok hiç bir şey için ağlama için için gereği yok 
Dönüşü yok bu gidişi biliri içimde dağların ateşi çok.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder