Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

29 Aralık 2016 Perşembe

Abluka Alarm - Ruhum Eski Bir Gemi Şarkı Sözü


Abluka Alarm - Ruhum Eski Bir Gemi Şarkı Sözü

E biliyorsun ki zaman bazen çetrefilli 
Dünyanın içinde kalmamış anlatacak nefesi 
Zoraki bu muhabbetin konuklarıyız gülüm 
Neşe diyince gülün lakin ömür diyince ölüm 
Benim ömür anım senin kulak balın 
Tat verirse ne mutlu ki doruklarda hazzım 
Gelir kulağın dibinde şarkı söyler aklım 
Aklını karırştırır bu sohbet tatlım 
Hey gibi abstract ruhum küllenirdi yılları 
İçinde depreşirdi bazen artçı şokları 
Ayan beyan açıklardım istediğimi önceden 
Hedef konum buydu bak şehir eşkıyaları 
Hey dost kaçar gönlüm ısrarı 
Mücadelenin ortasında hırsım afallandı 
Kalk gidelim hep yolumuza dimdik 
Tamam,kabul çoğu zaman parmağı yedik 
Nakarat 
Ruhum eski bir gemi gitsin, yol alsın düşlere içine mana yüklesin 
Güneşi alıp gelsin, ışığı açıp bize versin
Olmaz, onsuz hiç olmaz, tonton bir dede bastonununu popoma vuru versin 
Aklım başımdan gidi versin, buda bir şey mi ? 
Kertmek için hayatı kalktım yine erkenden 
Günlerce didiş dur okudum her telden 
Herkesten farklı ses ne hikmet bilir bilsem 
Tahammül çok zor kafam balon hakikaten 
Sıkıldım hepsinden cümlesi keskinden 
Doğrusu kendinden olan doğru benim değildir 
Demim değindiğim değil ki bundan başka bir şey 
Emin değilsen sus! Dilden çıkan mühimdir. 
Yumruk atmak için geri fazlası korkaklık 
Dik dur dikleşme sonrası küstahlık 
İçinden geçtiğin dar boğaz mı pişmanlık 
Sarraf olman için oğlum adam olman ilk şartım. 
Bilmezsen bilirler sükunet değersiz 
Et kemikten sandım insanoğlu şekilsin 
Elif gibi dümdüz ol ya gece ya gündüz 
Dosdoğru ol bir yol tut istikamet üzere ol.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder