Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Azade - Abra Kadabra Şarkı Sözü


Azade - Abra Kadabra Şarkı Sözü

yarım bi öyküden ibaretiz seninle ben 
ben bu aşk yoşundan inmem sen inmeden. 
gözüm kapalı seviyorum seni hemde hiç sevilmeden. 
imkansız olan bişey varsa seni görüp sevinmemem. 


senin memen bana sadece yastık ona serinleme. 
kalbinin sıcağında kavruluyorum serinde ne ? 
ip boynumda yardım et bu lanet yerden inmeme. 
bu şarkı idamım son dileğim bana bi kez seninim de. 

seni içimde bitirdim hiç aklım almasada. 
free beat gibisin her beyenen girer sana 
doğru aklım başımda değil gözlerinde. 
istersen güneşi dahi dondurabilirsin gözlerinle. 


içimi rahatlatıyo olmayışın fikri. 
açtığın yarayı bir değil onlarca kadın dikti 
söküldü hepsi.sen umutlarımın tersi. 
ne ? biri mutlulukmu dedi yok almiyim mersi.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder