Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

21 Kasım 2016 Pazartesi

No.1 - Bol Pantolon Ve 70lik Şarkı Sözü


No.1 - Bol Pantolon Ve 70lik Şarkı Sözü




Verse 1:Bugün bütün sayfaları bi efkârla çevirdim 
Solan bütün çiçekleri bak kapına getirdim 
Kahrolası hayatımın yok bi dönüm noktası 
Sönüp giden tebessümü esrarla mı dirilttin? 

Hayat benim ellerimde ufak bi oyuncak 
Mutluluk bu çocuk için kanlı bi salıncak 
Gözlerin başka dünyanın yalancı kapısı 
Bende anahtar olsa da başkasına açıcak 

Rahatsız bu melodi kaltaklara çal bu gece 
Sarhoş olup kalbinizi kırmak için şerefe 
Bol pantolon ve 70lik bu adam tripte 
Bu yüzden kalbinin kapısını içerden kilitle 

Hiç bi melek ölmez ama sen bi kere dirilmedin 
Silgiyle iz bıraktın, kalemle silinmedin 
Lütfen! Şu orospu senin sevdiğin değildi deyin!
Hiç birşey umrumda değil, artık elimde değil 

…geçiş 

verse 2: 

Yavaş yavaş kaybolcam sanarsın bilirim 
Dostlarım da yok olursa düşmanımla gelirim 
Hastalıkta ve sağlıkta duyamadım sesini 
Gördüğüme inansam da öldüğüme eminim 

Sönük sokak lambasına biz olmuşuz ışık 
Şimdi diyorum ki artık biraz bana olsun yazık 
Herkes sanar kendisini uçuk ve kaçık 
Zenci bu şarkı tutmasın diye burda derim amcık! 
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder