Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Azade - Cennete Mektup 3 Şarkı Sözü


Azade - Cennete Mektup 3 Şarkı Sözü

Bi 16 Temmuz günü son perde kapandı
 ben azraili ve seni nasıl baş rolde bıraktım ? 
Elimde camı kırılmış bi telefon ve birde
 asil kanından kızıla boyalı bir gömlek bıraktın. 
O gün bende ölmüşüm aslında senle beraber 
hani son nefesimizi bilikte verecektik birader ? 
Beni benle unutup nasıl aşka kavuştun 
günahları uyutabilsem yanına gelecem biran evvel. 
Bıraktığın boşluğu doldurabilecek kimse yok 
yanımda Allah dışında ne yaşadığımı bilen kimse yok 
en önemlisi sen yoksun 
dünyada benim dışımda kardeşini kendi canından çok seven kimse yok 
ben seninle muhabbeti özledim 
ben seninle hiç gerçek olmicak hayal kurmayı özledim. 
Ben yaşamayı özledim 
Erdi keşke benden utanıp sigara istediğin günleri geri getirse özlemim. 
Geri getirsin annemin göz yaşları seni 
sana olan aşkımı taşıyor göz yaşımın seli 
taşıyor sabır bardağımın hacmi sen olduğundan 
aşıyor boyumu giysilerini koklama cesareti 
bi 16 Temmuz günü son perde kapandı 
ben azraili ve seni nasıl baş rolde bıraktım 
elimde camı kırılmış bi telefon ve 
birde asil kanından kızıla boyalı bir gömlek bıraktım 
yarım saat geçikmem yüzünden yüzün toprak 
azrail şu halimi görse işi bırakırdı çoktan 
sen gönül bahçemin en delikanlı gülüsün 
yakışmıyor sana beni bu dünyada tek bırakıp kopman 
yüzüne bakmaya kıyamadığım için bu üçüncü mektup 
yoksa her gün bi mektup yollardım bi dilek tut 
o dilek ben olmalıyım çünkü benim dileğim sensin 
ya sen gel ya ben geleyim yanına intiharı unutup 
yaşamak yada ölmek elinde olmayan bi seçim
benim kararım belli lakin siz yaşamayı seçin 
kimle tanışsam kardeşim diyorum alınma sakın 
bi anlık seni andırabilme ihtimalleri olduğu için 


Şimdi mektubun arka sayfasına geçelim 
erdi gel biz bu ayrılıktan vazgeçelim 
yaşamıyorum o küçük ama dokunduğunda 
aslan hissi veren ellerin ellerime deymekten vazgeçeli 
aşk ellere açmadan sığmaz düş ellerimden 
bi santimi bile silinmedi yüzün düşlerimden 
yüzünü bi saniye görebilmek için hiç düşünmeden 
istediğin anda canını verebilecek tek müşterinim ben aşşağıda sen olmasan inmem bu dert tepesinden 
manzarası nasıl dünyanın şehit mertebesinden 
omuzlarımda ki bu yükü taşıyamıyorum artık 
gökhan dayanamayıp cehennemin dibine gitti desinler 
geçen gün yatağına hasret kokan güller ektik 
mermer yastığınla uzun uzun dertleştik 
biz senle sadece yaşarken mi kardeştik 
sanki unutma sen vefat etmedin biz vefat ettik 
bi 16temmuz günü son perde kapandı 
ben azraili ve seni nasıl baş rolde bıraktım 
elimde camı kırılmış bi telefon ve birde asil kanından kızıla boyalı bir gömlek bıraktım 
emin ol her saniye gözümde gözün belirecekti 
gökhan sensiz her gün biraz daha delirecekti 
o lanet hastanede benim annemin babamın halini bi saniye görsen kadere kızıp dirilecektin 
herkese benim söylemem gerekti öldüğünü 
lan ben nasıl söylerim birine aslan kardeşimin öldüğünü 
hiç bi bayram kutlanmadı gittiğinden beri 
bizim bayramımız senle sarılıp kavuşacağımız gündü 
ben sen sende ben olduğum için dik dur 
geçmişini silebilen insanın geleceği yoktur 
ben seni silemem ama geleceğimde yok gibi 
umutsuzluğumda bi kuyu olmuş sanırım bok dibi
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder