Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Azade - Güneş'e Poz Veren Kadın Şarkı Sözü


Azade - Güneş'e Poz Veren Kadın Şarkı Sözü

Saat 3 1.inci ayın 8'i 
Mutluluk içerik ihanet nefesi hep gözleri huzur tepesi 
Bu tepe senin kadar alçak aşkı bulamadığı için üzülen birde aşkı bulup kaybetmeyi denesin 

Kalmıyor nefesim sarıp dert sarıp çekiyorsan 
Birinin yokluğunun gürültüsü içini linç ediyorsa 
Eğer bu satırlar onu bir parça incitiyorsa 
Dünya sevince boğulsa o denli mutlu olmam 

Gelde beni yani kendi dağıttığını topla 
Ruhum ayaklanıyor isminin anılmasıyla 
Kaderle kıyasıya çarpışanın elinde ne var dersen;hiçten biraz daha azı 

Mutluluk diye yazılır hüzün diye okunur aşk. 
Kaybedenin ömrünü verdiğini bildiğin savaş 
Merhametin ben değil gözünü kamaştıran 
Hepimizi ölüme yanaştıran taşıttır zaman. 

Nakarat 

Aşk başka diyarlarda yaşanacak bir histir,diyene yanılıyor diyen herkes yanılıyor,kapıyı aralıyor ölüm yavaştan her ikimize de bu beni her düşündüğünde yaralıyor onunsa haberi yok. 
Ama bi hissetse onu ne denli istediğimi yanında olmasam da gökyüzünde izlediğimi kaderlerin oyun sayfasını yırtıp gizlediğim yeri birde unutmam bir başkasıyla sana gizlediğimi. 

Temizle umut pencerenden el izlerini çünkü;umuttur aşkı yaşatan.
Beklide bu yüzden şahidi yok üzüldüğümün, buna üzende dahi 
Seni bana vermeyen talihe küfür ederken cahil anılırım 
Düğümü tek başıma çözersem dahi 

Geçmiş ayaklarıma olur mani yönü senken 
Bazen yaşayana demek saçma ölüye gel demekten 
Bilakis hala gelme demekten aciz bi çareyim 
Benim değilsin çünkü dert etmediklerine çareyim 

Geçen sade zaman değil geçen ömür. 
Dünya sefası, öbür alemin cehennemine kömür. 
Nefsini gömüp öldürene, yalnzlık sırrı ödül 
Sen inatla aşkı aradığın dudakdan hatıramı sömür! 

Bir gün karanlığıma dönüp beni ararsın be hırsız 
Aşka en gereksiz tılsım Ruhu saran hırsım 
Ben hakka dolanmışken o beni dolandırsın 
Yeter ki isyanımın izdihamı gökyüzüne sığsın 

Nakarat 

Aşk başka diyarlarda yaşanacak bir histir,diyene yanılıyor diyen herkes yanılıyor,kapıyı aralıyor ölüm yavaştan her ikimize de bu beni her düşündüğünde yaralıyor onunsa haberi yok. 
Ama bi hissetse onu ne denli istediğimi yanında olmasam da gökyüzünde izlediğimi kaderlerin oyun sayfasını yırtıp gizlediğim yeri birde unutmam bir başkasıyla sana gizlediğimi.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder