Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Azade - Sahte Şarkı Sözü


Azade - Sahte Şarkı Sözü

Ne şuan benim hissettiğimi hisset 
Nede yalanlarınla gelip hayatımı pislet. 
Beni babamdan istet,Dediğin gün bilemezdim 
istediğim kadın başkasnının niyetine kısmet-miş. 

... Yanında şeytan halt etmiş, 
Aşk yuvana ilk teftiş benden olsun ben aldatılan müfettiş. 
Tüm duygularımı defetmiş, bir şekilde bekliyorum yoruldum. 
Bu son bekleyiş. 

Değiştim sözcüğünün bi çok farklı anlamı var 
Gerçek seni yazsam gıcırdamaz karyolalar 
-Kırılır belki- Belki dahada zengin biriylesin 
Ve Belkide kaybolmuştur gözlerinin rengi. 

Ben ölümün dengi değilim,bana bulaşmasın 
Aşk illaha cinsellikse o daima regli 
Belki yalandır anlattıklarım yalanımdır ben 
Ama belkide tam şuan geldi bitirmenin vakti.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder