Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

6 Aralık 2016 Salı

Beta - 10 Kontör Şarkı Sözü


Beta - 10 Kontör Şarkı Sözü



Rapin kalite kontrolüne beta bi demekmidir 
senden aldığım statik diil anca negatif elektrik 
Çelik yelek giymen gerek delik deşik olabilirsin 
Ben istifa ettikten sonra istersen kovabilirsin 
Yolda gördüğüm taş birine aşık olurum 
çok bakınca rahatsız olunur.biliyorum ki evde sıçar artı osurur . 
(FRRT)Tam konuşcam dostlar tutup hep beni 
oturtur yerime her zaman bi kızdan umut beklerim 
hesap geldi sen öde cüzdanımı evde sırt çantama atmıştım 
Sözlerin Pisuarda gördüğüm kıllar kadar mantıksız 
yeni bi canlı görmüşçesine rapçiler bakıo 
Senden mesaj beklerken genellikle Gencturkcell atıo 
Yüzüme karşı sevenim çok zirzop daha dur birinci çinko 
bir top olursun pinpon gibi sen bingo fiskemi atarım tilt ol 
alfred hitchcock , korkutursa olursun idiot.sevmem digimon 
küçükken ayırt edemezdim hangisi gerçek hangisi Silikon 

10 dk. da Bu şarkıyı 10 kişiye yollarsan 
10 kontör gelir sana konsantre olsan... 
Sen İstanbul derken Beta konstantine yollar 
Rapin altın çağını yaşatan sorsan yine onlar 

10 dk. da Bu şarkıyı 10 kişiye yollarsan 
10 kontör gelir sana konsantre olsan... 
Sen İstanbul derken Beta konstantine yollar 
10 Numara yapanlar sorsan yine onlar 


Böhöhhöhöy diyen herkese recep abi deyin 
taksi açtı sabah sabah bana gece tarifesi
Ne duruosun olm bakma bön bön evi tarif edin 
bu garip gürüp abuk subuk bakışların beni tahrik ediyi 

üzgünüm ve ne yazıkki portalında hıyarsın 
(DIDIN)Bir Usb gibi ortamımdan çıkarsın 
Cezmi biraz sessiz bugün kesti bileti geçtim 
vede Koltuğumda otururken beni rapçi diyemi ezdin 

Aptal herif seni görünce darvine daha fazla inanıyorum 
ufak beynin duşakabinde blendaxla yıkanıyodur 
(he)Beleş netten albümü korsanlara kopyala 
Shakespeare nickine ileti yazmış olmak yada olmamak 

Sende bi kulak yoktur bence beni germe suslan (giit) 
gelde bi uğra istersen ama serseri kurban (hissiz) 
Bende ki muşta dilime takılı beni kızdırmasan (ii) 
Edersin ancak mundar deme bana burdan Fuck ama burdan (piiis) 



10 dk. da Bu şarkıyı 10 kişiye yollarsan 
10 kontör gelir sana konsantre olsan... 
Sen İstanbul derken Beta konstantine yollar 
Rapin altın çağını yaşatan sorsan yine onlar 

10 dk. da Bu şarkıyı 10 kişiye yollarsan 
10 kontör gelir sana konsantre olsan... 
Sen İstanbul derken Beta konstantine yollar 
10 Numara yapanlar sorsan yine onlar
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder