Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

6 Aralık 2016 Salı

Beta - Görünmez Şarkı Sözü


Beta - Görünmez Şarkı Sözü


Bugün etraf sessiz havada kara bulut 
Köşeme çekildim yaban arıları bulmaya çalışıyo beni 
Yalan anılar unut dediler bana ama 
Yanan acılar umut bunu kötü bugünde 
Fark ettim bi' anda beni görmüyorlar 
Yaptığımda bi' hata 

Acısını çekerken tek başıma kalırım 
Olsada peşimde binlerce pirana 
Çok kez istedim destek yandım dedim 
Ama hiç uzatmadılar yardım eli 
Eminim ki uzaklara bile yankı gelir 
Ama kulakları tıkalıdır kalbi delik 
Değilmişim sıradan keşfettim 
Doğaüstü güçlerim varmış kökümden 
Mutluluk vermedi çek resti 
Her kötü günümde olurum görünmez! 
Nakarat (x2): 
Bak onlar yine yok yanımda 
Kimse yok aslında 
Yolun sonlarında.. Görünmez!
İşler yolundaysa etraf kalabalık 
Tabi çıkar için çoğu sanki anlamadık 
Bi' çoğunun maskesi oldukça cana yakın 
Ama gözünüz gözükür hadi bana bakın! 
Olmaz bunu istemez yapamaz 
Ona çevrede verir yeterince ara gaz 
Kimin umrunda içimde tasa var 
Sormaz bile çünkü o asalak 
O sensin o sizsiniz herkes 
İnsanın doğası bu yardıma der pes! 
Kimse beni görmez şartlar sertse 
Olurum görünmez çünkü başım dertte 
Düşünürdüm eskiden aynada gözüm dolu 
Şimdi ise kabullendim bunu sözüm odur yani 
Duyguları toprağa gömüyorum 
Siz beni görmüyosunuz ama ben sizi görüyorum! 
Nakarat (x2): 
Bak onlar yine yok yanımda 
Kimse yok aslında 
Yolun sonlarında.. Görünmez!
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder