Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

6 Aralık 2016 Salı

Beta - Halüsinasyon Şarkı Sözü


Beta - Halüsinasyon Şarkı Sözü


Dün akşam bizim evde kalabalıktık 
Toplandık yine dağıttık 
Ve hiç olmadığı kadar fazla içtik 
Ve galiba fazla sapıttık 
Herkes yaptı sapıklık, buna kızdım 
Birinin kırdım kalbini ve de onurunu yıktım 
Birinin kafasına sıktım. 
Aaa! 
Kahretsin halüsinasyonmuş, birileri gelip alsın beni 
Bunlar garip birazcık umarım yakında yardım gelir 
Kafamda aynı ezgi (aynı ezgi) 
Artık bezgin biri oldum sanırım ben 
Kaderim değişti yanlış seçim 

Aklımdan geçen çok şey var bilinçaltım 
Sanrılarım bi yok bi var 
Artık ben farklı diyarlara giriş yaptım
Zirvedeyim ben ilk defa 

Farkettiğim an pekmezi akmaya başladı of eyvah! 
Kana bulandı etraf çok yalnızım artık tek kaldım 
Elbet var pek zaafım benim kulaklarımda ses vardı 
Aniden bunları oku beni kullanmışlar ey tanrım! 
Dediler bana bi kere dene durumumu verdim gidere gele 
Zaten hepsini bitiremedim bak bu hale geldim bi denemede 
Hacı baktım millet devam ediyo almaya 
Bir tek ben almamıştım 
Sadece istek fena var içimde ama bittim o an 

Aklımdan geçen çok şey var bilinçaltım 
Sanrılarım bi yok bi var 
Artık ben farklı diyarlara giriş yaptım 
Zirvedeyim ben ilk defa
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder