Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

6 Aralık 2016 Salı

Beta - Hep Aynı (Ft. Şanışer) Şarkı Sözü


Beta - Hep Aynı (Ft. Şanışer) Şarkı Sözü



Şanışer Verse= 

bi yaz yağmurunun gökyüzünde bile yalnızım diyen esintisinden 
bi parça nefes gibi baktım yüzüne gitmesin diye elin dizimden 
çok geçti mutlu olunan günlerin üstünden çok geçti 
ama farklıydı anla sarp o zamanlar şimdikine göre çok gençti 

vazgeçtim bırak al herşeyi git hayatımdan bir an önce 
yaz geldi bana ya kış odamda ne varsa kalsın bırak öyle 
bana söylemediklerin için asla sana kızamam da 
bi masaldık biz sevgili dilden dile dolaşırdık bi zamanlar 

aşk yeterince haşmetli mi peki niye hala yaş mendilim 
gözümde bi şeyler var nem gibi aşk beni korur mu annem gibi 
soruyorum sana yar ben kimim görsen yüzümün al rengini 
tanıyamazsın şimdi söyle aşk benim olur mu annem gibi ... 

istediklerimi vermediler bana kandırıldım kalleşçe 
şimdi gökte yüzüm olup bitenlerden hesap soruyorum hayretle 
hayatımı merak edersen gözümün önündeki kareleri say tek tek 
22'ye geldim bugüne kadar tek becerebildiğim kaybetmek 

NAKARAT= bu gece de aynı ve sahte ruhum artık müsaade 
sen yine yoksun diye ağladım ah be dünden farkı yok ki bu gecede 
aynı (aynı!) gözlerinden ne kaldı sanki geriye herşey aynı 
bi tek sen yoksun... (oooo) 
Beta Verse= 

sönük bugün yıldızlar ve tutabilceğim hiç dilek yok 
benim üstümden kazanılan sevgiler geçti gitti bi ses yok 
bu hep sondu ve telkin ettim kendimi senin nerdin neydi 
sayende soyutlandım bıraktım sana herbişeyimi 

isterdim benim olmanı isterdim ben can-ı gönülden 
hep büyüttüğüm hayallerimi yaşlar çalıp aldı gözünden 
özünde değildim aslen sinirli bu tavrım yanlış 
bana verdiğin her hüsranda tutamadığım tek dilimdi 

çözüm nedir haykırmak mı? çözüm ne ayrılmak mı ? 
semada sen varsın bu ufkun çizgisi yalnız kaldı 
çözüm nedir bana söyle hata mı yaptım ömür verip sen 
gidemezsin asla uzağa dudaklar değil gözün dedi ... 

yalnız bırakma beni yalnız bırakma zaten rezalet 
günlerden birindeyim merak etme sen her an hep 
aklımdasın kalbimdesin benimlesin veya renk 
vermek için geldim yaşama gecem aynı ve sahte 

NAKARAT= bu gece de aynı ve sahte ruhum artık müsaade 
sen yine yoksun diye ağladım ah be dünden farkı yok ki bu gecede 
aynı (aynı!) gözlerinden ne kaldı sanki geriye herşey aynı 
bi tek sen yoksun... (oooo)
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder