Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

6 Aralık 2016 Salı

Beta - Kreşendo Şarkı Sözü


Beta - Kreşendo Şarkı Sözü



Peki 
İstediğin olsun bu Rap'i üretip 
Tüketim toplumuna sundum diyelim 
Önemi nedir? Bi' farklılığı yoksa ve boşsa 
Yığınla video yok mu Youtube'da? 
Ruhunda zehirlenme olur müzik gıdaysa 
TV'de yalan dolan zaten var Prime Time 
Mamağfi daha kafi bin parça yerine bir parça yapsan 
Kallavi olmaz mı harbi? Çok dandik var yani 
Flow yapmışta sanki bana diyo olmuş mu abi? 
Olmamış vallahi 
Deyincede rencide olur 
Elimi sallasam çarpıcağı bi' Rapçi be! 
Bu yollardan geçtim hep 
Üstelik çok eskide rastlamadım pek size 
E nerden çıktın abi be? 
Abuk sabuk mantalite 
İşinde de yok kalite 
Abudik kabudik laflar iyice bozmuş ondan işte 
Piyasa bozdu önünü alamadık diyor ama 
Bozan o Rap'te biziz dinamo bilumum Hiphop müzik bende Frodo 
Yapılan her işe prim deyip, prim yapan
Primifler, pili bitikler, gözü çizikler 
Bu gibi sudan sebeplerle uzaklaştım ama 
Bir çok şarkı yazdım he basmadan hiç kayda fayda 
Yoktu kanka Hiphop zaten kanımda 
Six yıldır şarkılarımda Double Rhyme 
Sanırsam ki yayında panayırda fan ayır lan 
Ben ayılmam da doğuştan kafam var kanımca 
Açıkça diyebilirim ki başım bağlı Hiphop'la 
Dilim dirim bilim milim her taşın altında 
Altın çağındayım aldım çantamı artık lafları attım tahtıma baktım 
Kara bahtım kör talih körpeciyim daha dön feleğim dön 
Bön bön değil ama sana ben bönlendim gözlem bunu yapabilirim 
Çözemezsin söylemlerimi görsem derim ki öl git dahi 
Kime gidebilir ki laf şimdi fuck this shit taktiksiz savaşılmaz 
Taklit piç taklit et çoktan taklitler tak tik tak zaman 
Senin aleyhine geçiyordu yoktan var olamadı rapi boktan 
Hepten püften küften e bir de küsmen garip oldu epimideyim ben len 
Kelimelerimi deli gibi tribimin içine çekerim 
İşimi bitirir işini bitiririm inim inim 
İri biri bile bile bilirim ikimizi diri diri gömerim 
Pili bitik değilim pili bitik değilim
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder