Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

6 Aralık 2016 Salı

Beta - Kısırdöngü Şarkı Sözü


Beta - Kısırdöngü Şarkı Sözü



Bıraktığın gibiyim değişmedim çok 
İsterim halen gelişmeni yok 
Sevinme hiç sana sevişmedim diyemem 
Kendimi tutamadım bak yeni biri var ben yetinmedim 
Kullandım ah seni unuttum ki yıllardır 
Karşı cinslerle uzlaştım 
Tek sorun sendeymiş utandım 
Senle yaşadığım her şeye lanet ettim 
Ayrıca senle veda hep 
Ettim acılara derde keramet 
Sensiz olmakmış heba olmuş abi kaç sene 
Bizde kaç kere ayrıldık ve bense boş yere 
Acı çektim çok şimdi yok bi tek gözyaşı damlası 
Güle güle bebek 

Baaak geri dönersen sen 
Yine kısırdöngü bu dert 
Bana geri gelir bak geri gelir bana yenilgiler[x2] 

Gittin gideli ilişki biteli 
Pek zaman oldu şimdi iyiyim 
O dakikalarda ninni gibiydin 
Uykum gelirdi hissiz biriydim 
Yok aldatmadım hiçbir zaman 
Gidince kankamla içtik ama 
Çok istedi canımız viski falan 
İki rus çağırdık ve gittik baya 
Asla benimle oynama kızım
Oynama kızım ve kolla kıçını 
Gidip yanaşma sakın hiç onlara 
Sana zarar vermem Hannah Montana mıyım 
Bak sana olan aşkımı melodiye gömdüm 
P... izlemem erotiğe döndüm 
Dün hiç tanımadığım bi kızı sırf sana benziyo diye dövdüm 

Baaak geri dönersen sen 
Yine kısırdöngü bu dert 
Bana geri gelir bak geri gelir bana yenilgiler[x2] 

Aşk oyunu Arkonoitteki top gibi orda burda falso hep 
Bak sinirimi araknoit o afrodit değil androit 
İki eliyle bisikleti dogrultamasa da 
O itip beni yolladı yerimeyse bisikleti 
Seçmek isterdi yitik beyin 
Hesabı ödemeye tenezzül etmez 
Ben öderim teşekkür etmez 
Üstüne benden gelir gül ister 
Ben alırım tebessüm etmez 
Örnek alanlar Riky Martini 
Bu sebeptendi Riky Martini 
İçipte değişir tribal gibi 
Yerime benim üstelik biri var dimi 

Baaak geri dönersen sen 
Yine kısırdöngü bu dert 
Bana geri gelir bak geri gelir bana yenilgiler[x2]
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder