Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Sir Mc - Dön Gel Şarkı Sözü


Sir Mc - Dön Gel Şarkı Sözü

nakarat: 
bırakın ağlasın bu gözlerim kul köle oldum herşey senin 
yaşlarım durmuyor kanıyor gözlerim bebeğim gel şimdi nerdesin 
arıyor bak gözlerim ufukta bi martı misali gel bana dön gel 
kanadım kırılır sevdiğim nerdesin dön gel 

Local: 

Benim çokça dostum oldu hepsi yanlış günde kazam aşk denince illet oldum 
bulduğumda harbi koydu bütün benliğime yokluğun bi işkence 
dört yanımda bi hüzün kanka oldum içkiyle 
dil derse yalan der yalan gözler kandırır harap oldum yokluğunda local beni anlatır 
sevdiğimsin kalbimsin derler sakın aldanma için yanar acın kanar yokluk sana çok koyar 
umursardım önceden bi sevgiydi kalbe hükmeden derlerdi sevmeden yaşanmazmış harbiden 
dört duvarla dertleştim hangi sevgi dururmuş bitmeden 
yüzü gülen insanlar satar bak bende yalnız 
kana bulandı benliğim adını koydum insafsız 
kalbim bebeğim sensizliğe küfrettim yalnızım 

nakarat:
bırakın ağlasın bu gözlerim kul köle oldum herşey senin 
yaşlarım durmuyor kanıyor gözlerim bebeğim gel şimdi nerdesin 
arıyor bak gözlerim ufukta bi martı misali gel bana dön gel 
kanadım kırılır sevdiğim nerdesin dön gel 

SiRmC: 

Umursamazdım eskiden gelip geçenleri bir sendin beni ele verendin
kalbime yaslanıp ah çeken yüreğinin yemin edip üstüne titrerdim 
kalbimde kaldığın o yerdeyim elini ver bana dön gel 
sensiz bir hiç olduğumu giderken anladım artık geri gel 
ellerim sana açık bu kalbim derdime tanık bi günde ayrı kalsam ecel bana olur sanık 
ağladığım o gecelerimde hecelerimse karma karışık 
hep bi yol var önüme çıkan engebeli ve darma dağınık 
varlığın kadar can yakan bir ben varım 
yarım kalan bu aşkımla sana susar dudaklarım 
sensizken yoluma bakardım kalbime taş basıp ağlardım 

(Nakarat 2x)
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder