Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Yeis Sensura - Ben Gidiyorum Şarkı Sözü


Yeis Sensura - Ben Gidiyorum Şarkı Sözü

.. ben gidiyorum 

artık bırak beni 
istemiyom gelmeni 
bekliyorum evet senin siktir olup gitmeni 
özlesende beni şimdi umrumda değil 
yani anlıcağın ben gidiyorum 

bugün saçma sapan senle geçti günüm yine 
sonra tsubasa resmi çizdim senin defterine 
uzadı sonradan boyum ve bundan olsa gerek sonradan 
hiç üzülmüyom gençliğimin geçtiğine 
şuan hayatımda başka kadın var desem 
komik bulup bana inanmıcan malesef 
soru sormak için geldim bu kez yanına 
benle bi kez daha girermisin ladese 

fazla neden var içmek için naftalini 
elemleri bitek giden değil kalan bilir 
yaşlandım kalbim iyice kırıştı 
vakit geldi bende gitmeliyim kafka gibi 
gözüm bak son kez gözüm bak 
inanmıcan belki ama başkasında gözüm var 
saat çok geç şimdi sen nereye geliyosun 
çok ciddiyim ben gidiyorum 

artık bırak beni 
istemiyom gelmeni 
bekliyorum evet senin siktir olup gitmeni 
özlesende beni şimdi umrumda değil
yani anlıcağın ben gidiyorum 

vakit geldi şimdi gitme zamanı 
iğne yok içinde sanki boş bi samanlıktan oluşmakta kalbin 
oysa ben seni çok özlemiştim 
sonra güneş battı oldu çok karanlık 
tamam dedim dediklerine tamam dedim 
senden önce temizdim ben bilmezdim yalan nedir 
o birden olur hayatında en önemli 
işine gelmez hiç dinlemessin anneni 

vakit geçer sonra kalırsın yalnız 
neden bilinmez kalmamıştır iştahın 
sevgi değil sanki binevi alışkanlık olsa bile 
neden diye sordum ama konuşmadı 
konuşmadı benimle elenmiştim ilk turda 
düşündümde önemli olan dik durmak 
hiç bi kimse naptığını biliyor mu 
neyse siktir et ben gidiyorum 

artık bırak beni 
istemiyom gelmeni 
bekliyorum evet senin siktir olup gitmeni 
özlesende beni şimdi umrumda değil 
yani anlıcağın ben gidiyorum 

şuan hayatımda başka kadın var desem 
komik bulup bana inanmıcan malesef 
hiç bi kimse naptığını biliyomu 
neyse siktir et ben gidiyorum
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder