Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

24 Kasım 2016 Perşembe

Taylan Kaya - Mektup Şarkı Sözü


 Taylan Kaya - Mektup Şarkı Sözü



Ellerim kelepçeli 
Jandarma kolumda 
Mahkeme yolunda 
Yazmışsın bir mektup 
Açtım zarfı bir kez tutup 
Ring arıcının arkasında 

Gözlerim dolu verdi 
İçimse bir seldi 
Aklıma sen geldin 
Heyecan bastı beni 
Kelepçe elde titredi 
Jandarmaysa sakin ol dedi 

Zarfı açtım bir koku 
Senin kokundu 
Bu ruhum huzur buldu 
Başladım okumaya 
Kıyamadım dokunmaya 
Yazdığın mektup sayfasına 

Sen benim tek gerçeğim 
Aşkımsın sevdiğim 
Seni çok özledim 
Beklerim ben seni 
Sanki hep benlesin gibi 
Unutamam seni erkeğim 

Son günümüz aklımda 
Çıkmaz bir an olsa 
Keşke burda olsan 
Saçlarıma dokunsan 
Bende göğsünde uyusam 
Hasretim keşke beni duysan 
Demir parmaklıkların 
Ardına düşmek 
Sana yakışmadı erkeğim 
Paslı ranzalarda 
Rutubetli koğuşlarda 
Ne yaparsın bensiz erkeğim 

Aklımın köşesinde 
Kalbinin içinde 
Perişan biçimde 
Diz çökmüş ağlıyorum 
Çaresizce bekliyorum 
Aşkım seni çok seviyorum 

Dilerim ki Allah'tan 
Sana yardım etsin 
Yalnız bırakmasın 
Gözlerim aklından 
Sesimse kulaklarından 
İsterim ki hiç ayrılmasın 

Tutamadım 
Gözyaşlarımı sevdiğim 
Mektubunla çok hüzünlendim 
Bir anlık bi hata 
Düştüm bende dört duvara 
Son pişmanlık fayda etmez ya 

En yakın zamanda 
Yanında olmayı 
Ben de Allah'tan diliyorum 
Güzel yanağından 
O kapkara kaşlarından 
Seni ben bol bol öpüyorum
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder