Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

2 Kasım 2016 Çarşamba

Zeus Kabadayı & Rota - Çok Mutlu Bir Şarkı Sözü


Zeus Kabadayı & Rota - Çok Mutlu Bir Şarkı Sözü



Seni anlattığım son şiirim benim yazılacak o kadar konu varken, Bunu dinlediğinde ki suratın biliyorum aynı bi betonarme. Beni sevmesende olur ama gitme seni gül bahçelerine hapsedemem. Dudaklarındaki ayrılık lafını çıkarma sonra ben sana gelemem... O kadar güzeldi ki geçmişimiz sana bu günde bişeyler anlatıyom. Sensizlik bi kalem misali biten mürekkep geri geliyomu. Elimde bi kadeh içinde sen var kıyamıyorum seni içmeye, Korkuyorum seni kaybetmekten bağırıyorum beni duy diye ! (Nerdesin lan ! Nerde !) Kiminle nerdesin ! Sana dokunan parmakları kıskanıyordum o günün ertesi ! Seni öpen dudaklar benimki gibi mi sadece sarılıp uyuyo mu ? Altına yattığın adamların biri benim kadar seni seviyo mu ? Benim aklımdan çık ve bırak ! Daha ne bundan kötüsü ! Benden başka birisi dokunuyordu bende ölüsü ! Yanlız bırak beni seni görmeye ben dayanamam. Nefes nefese kaldığımda kokunu bi daha soluyamam. !!
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

2 yorum: