Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

28 Aralık 2016 Çarşamba

Abluka Alarm - Bir Kıssa Bin Hisse Şarkı Sözü


Abluka Alarm - Bir Kıssa Bin Hisse Şarkı Sözü

Uzun zamandır yoktum uzun hikaye, 
Tatsızdım birazcık söylemiştim kendimle 
Vaktinden önce gelir sorunlar karşıla 
Yüzleş ve yahut çekil derde sarıp sarmalan, 
İçimdeki deniz sütliman fırtınam kopmadan git 
Boğulmamam gerek helak olamam 
Yaşlanır zaman yüzümde büyür karmaşa 
Kastın ne ey şansım işin gücün kargaşa 
Uzaktaki dostlara el salla hey gökyüzü 
Can yakar firkat onlar benim önsözüm 
Beyhude seslensem mesafeler sağır 
Demir alır gündüzler ağır ağır 
Bir kaç adım kalır yolum biter sonunda görüşürüz 
Akıt içinde tutma yaşını bitince görüşürüz 
Kaç günlük ömür denen söyle kaç dünlük 
Son düzlük son söz merhaba özgürlük 

Nakarat 
Kalmak zor gitmekte karar vermekte 
Her şeyden nem kaptım hayat ensemde
Her neyse bildiklerim gün gibi gerçekse 
Anlattım dur dinle bir kıssa bin hisse 

Hali hazır bir bıkkınlık var içimde elbet geçer 
Malum avuntum yürekten kaçış yolu bilirsin 
Hayıflanır derinleşen yaşım içine kaygı düştü 
Sözlerimden yaşlar akar hemencik silinsin 
Yaşamakla yükümlü bir hayat nefes alıp vermek 
Bazen zordur basit kavramları fiile dökmek 
Bu yüzdendir kalktığında kendine sövmek 
Sövdüğünde aynaya bakıp tekrar sövmek 
İki canda iki alem biri sevinç biri matem 
Teki aşka isterkken diğeri huzura hasret zaten 
Devama sevgilerin sonu ayrılığa sadık 
Benden uzak olsun ah bu işler bıkkınlık 
Selamlar tüm dostlarıma saygısızlık düşmanlarıma 
Hayat benden alabileceğini aldı zira 
Gözümde hiç bir mertebenin olmayacak farkı 
Sadece biraz eşitlik insanın budur hakkı.

Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder