Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

28 Aralık 2016 Çarşamba

Abluka Alarm - Bir Şans Ver Şarkı Sözü


Abluka Alarm - Bir Şans Ver Şarkı Sözü

Leadri 

darmadağın bir dünya, biz ki sahibi 
düşe kalka yol aldık hayatın talimi 
gel inatla gel yorulma bak inan değer 
kararlı insan mutluluk talibi 
düşün ne kaldı bir bak dünden armağan 
hayıflan geçti zaman ve sendin mahvolan 
toparlan vakit yok artık kurut şu buhranı 
zordur yaşam yıkılma, mırıldan şarkını 
hayat soyut kavramla tokatlar aklını 
tek somut gözyaşı, insan ne oldum şaşkını 
badireler var zamansız öldüğün 
o badirelerden de söyle var mı birisi güldüğün 
cevabı beklenen onca soru dururken içimde 
bugün bir yenisi eklenir bak hayattı mahlası 
Hüda bir sayfa koydu önüme yazmam gerekti 
bense münker nekirle uğurladım sayfayı 
belki bir bakış veyahut bir gülüş bir haykırış 
bir armağan bir imtihan belki aldanış 
sahi neydi? unuttuk adını biz bu ömrün 
belki bir yol gidemesekte bir karış.. 

nakarat 

çıkar ne varsa koy ardına bırak hadi gel 
unutuver hadi kötüye bağlama bel 
bir şans ver hadi gelen şu güne 
güneş doğacak bakmasını bilene 

Leadri

kaldır arşa başını bak bu belki iyi gelir 
gün gelir düşende kalkar kalbim iyi bilir 
kirlenir herşey zamanla üzülme 
çıkar yüzünden hüznü bu halde gözükme 
kaybetmek için bahane arıyorsan haline 
unutma en büyük bahane sensin kendine 
yıkılmayı bekleme sabırla ve dik dur 
yüzleş şaşırt hayatı, bu kez git tersine 
ardıma gömdüm, hatırlamaktan artık usandım 
yarına döndüm neyse payıma düşen kabuldum 
anladım artık yaşam bir hengame. 

yeterli tebessüm edebilirsen idame 
uzaan..tutup kolundan çıkar şu derdi kafandan 
sıkan ne canını? hayat mı yalandan 
dünyadan geçmek zor, sıkıldık dönmekten? 

nispetten, gafletten sil kurtul herşeyden 
yüzünden düşen bir parça hüzün yüzünden 
bozuldu tebessüm toparla haydi resmi tezelden 
gönül gözüyle bakmak gerek esasen 
devran kısır bi döngü gereksiz üzülmen 


nakarat 

çıkar ne varsa koy ardına bırak hadi gel 
unutuver hadi kötüye bağlama bel 
bir şans ver hadi gelen şu güne
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder