Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Azade - Enfeksiyon Şarkı Sözü


Azade - Enfeksiyon Şarkı Sözü

seninle sana misafir olmak istiyorum 
bu sana bundan önce ve bundan sonra gelicek en hisli yorum. 
sürekli yağmur yağdı tüm hayallerime 
bir kez benim olduğunu söylemen olur yağmura şemsiye. 


bak! neler yazdım sana hemde daha neler neler 
okusambi kez sana o taş kalbi dahi deler 
ben sana ulaşana kadar temiz kalmalıyım 
kendimi sana nasıl sakladığımı görse utanır tüm rahibeler.. 

gurur özveri ve tecrübe sahibi tüm birikimin 
yanında gördüğüm sevgilin değilse peki diğeri kim 
sizi görünce usulca sinir hücrelerim irkilir 
o resmin bendeki etkisini hangi hekim dikebilir ? 


yani yaram acık kalsın bırakın beni bana 
bugüne kadar hangi şarkım anlatabildi beni sana? 
gel seni büyük aşkımla tanıştıriyim..bak bu benim aşkım.. 
gerçi o gördüğü her büyük şeyi penis sana.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder