Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Azade - Gökkuşağı Şarkı Sözü


Azade - Gökkuşağı Şarkı Sözü

aynı manzaradan izlemiyoruz artık bu cehennemi 
ölüm ihanetin mücevheri 
beni unuttuğun kadar sevmedim seni 
çünkü namusun kadar genişlemez gurur çemberim. 

sorsan hepsi aşkı arıyor hepsi başka tanıyo güneşi 
hepsi kardeş hançeriyle geziyor sırtlarında 
hepsi aynı çukura zemin oldu gözümde 
hepsi birleşse dahi tek bir yürek etmiyor, 

ses etmiyo hiç içimdeki çığlıklar sana 
heves mi onca yıl tiyatro yapmanı sağlayan. 
ölüm pes etmiyor uyan şu rüyadan ve 
kaybol güneşi söndürdüğümüzü seyrettiğimiz rüyada. 

aşk sarayında gurur uşağın olmalı 
zaman durmalı hazır sen hâla gökkuşağıyken. 
sen her dilek tuttuğunda bir yıldız kayardı benim gökyüzümden 
gözlerinde başkası boğulmasaydı. 

bazı şeyler affedilmez 
hikayemin konusu aşka ömür sarfedilmez 
-bu intikam hırsı geçmişe hapsedildiğimden. 
yoksa kimse bunca şeyi zorla dert edinmez. 

aşk sarayında gurur uşağın olmalı 
zaman durmalı hazır sen hâla gökkuşağıyken. 
sen her dilek tuttuğunda bir yıldız kayardı benim gökyüzümden (ama) 
gözlerinde başkası boğulmasaydı. 

uşağın olmalı aşk gurur sarayında 
sen hâla gökkuşağıyken zaman durmalı
benim gökyüzümden sen her dilek tuttuğunda bir yıldız kayardı 
boğulmasaydı gözlerinde başkası. 

sana ben kadar yakın ve sen kadar uzağım. 
yani yokluğuna körüm fısıltına sağır. 
kavuşmaya yasağım ayrılık kadar 
artık -hiç inandırıcı gelmesede sabretme masalı 

ben bu kadarım göründüğünden fazlası yok 
şuan benim kirlettiğim kanı başkası temizliyor. 
hatta başkaları oyun henüz başlamadı. 
belki dünü baştan alıp tekrar yaşama şansım olur. 

anca o şans kadar benim olursun. 
yaşarken gidemeyeceğin bir yere gidersen beni bulursun. 
durulsun bu fırtına yalan kusursuz bir hırsız. 
yinede bil intihar mektubuma ilk satırsın. 

biz seninle aynı yöne giden iki farklı yoluz. 
bu yüzden aynı resme bakıp farklı yorumluyoruz. 
hiç birlikte uyumasakta sanma ki uyanmıyoruz. 
aşkı sırtta taşıyıp yorulmayanlardanız çünkü. 

aşk sarayında gurur uşağın olmalı 
zaman durmalı hazır sen hâla gökkuşağıyken. 
sen her dilek tuttuğunda bir yıldız kayardı benim gökyüzümden 
ama gözlerinde başkası boğulmasaydı. 

uşağın olmalı aşk gurur sarayında 
sen hâla gökkuşağıyken zaman durmalı 
benim gökyüzümden sen her dilek tuttuğunda bir yıldız kayardı 
boğulmasaydı gözlerinde başkası.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder