Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Azade - Kırmızı Halı Şarkı Sözü


Azade - Kırmızı Halı Şarkı Sözü

Keşkelerden merdiven yapıp tırmanıyorum kalbine 
Ne olur en üste geldiğimde merdiveni geri itme 
Beri gel de sana biraz yazdıklarımdan bahsedeyim 
Dileğim bana hissettiklerinle azraili yok etmek 

Belki ozaman sonsuza kadar bakabilirim resmine 
Senle olan muabbetim takılı kaldı resmiyette 
Akıl mı kaldı ki bende gözlerinde mahsur haldeyim 
Kaç senedir burdayım ben sendeyim sen nerdesin ? 

Kiminlesin prenses. kimin eli elinde? 
Kim olduğunu bilmediğin kimseler var içinde 
Bu kinzade sana değil bana da değil ikimize 
Banane deyip dalga geç benimle bu herif delimi ne 

Diyoki; biz hiç mutlu olamayız sanki kaderi okumuşun. 
Bazen kızıyorum kendime neden seni içime dokumuşum? 
Belki sadece yazsaydım silebilirdim içimden. 
Zaten ipliğin damardan zerreden kadar sökülmüyorsun. 
Kafiyeler cenk ediyo seni tasvir etmek için 
Nasıl arkadaş kalabilirim. zerre su yok yanıyo içim 
Öyleki aklıma geldiğinde ayağa kalkıyorum o biçim 
Eline dokunduğunda acaba neresi kalkıyodur o piçin? 

Şu an düşündüklerimi yazmak gelmiyor içimden 
Bunun sebebi benden çok nefret edeceğini bilmem. 
Benimle gelmen hiç birşeyi değiştirmez aslında 
En korktuğum şey rüyalarına dahi gelmicem demen. 

Kalbime bi kırmızı halı sermediğim kaldı 
Kader büyük bi çarşaf olup her ikimizide sardı 
Lakin seni ayıklamayı unutmuş bak bu yüzden yanıyoruz 
Öpüp koklamaya razıyım lann ! peki ya neden susuyosun 

Bunu nasıl beceriyorsun şarkılarıma sana kınıyorum 
Acaba sevgilin seni nasıl becerdiğini anlatıyo mu 
Parçalanıyo kalbimin tüm molekülleri 
Kimse dağıtamaz adını yazmak için biriktirdiğim külleri.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder