Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Azade - Keşke Şarkı Sözü


Azade - Keşke Şarkı Sözü

keşke bu şarkılarda bi boka yarasa 
içimdeki karanlıkta yaşar onlarca yarasa 
kalbimde ki yaradan eser yok 
ve şimdi eminimki yukardan izliyordur yaradan 

... beni gözünde bu kadar ufaltıp 
cebine koymanı beklemekten usandım 
tüm eklemlerin acırken bu beklentilerim 
benim olmanken acaba umut var mı boşa mı 

Şimdi o piç üstünde vitesi boşa alıp 
aşk cümleleri kurarken içine boşalır 
o an aşk bitmiştir ve tek gayesi seni 
arkadaşlarına anlatmaktır soğuk bi duş alıp 

şükür ki annem var hayat eğitmenim 
bi kez bile dikkatli dinledin mi bu beyitleri 
o da seni seviyodu diyip beni delirtmeyin 
beni gözünde CAPS LOCK tuşu ile bile büyütmedi 
şimdi o gavatın suratına sırıt 
mürekkep kendi kendine yazıyo kalemden çıkıp 
bana ailemden başka sevgi gösteren olmadı 
senin ailen sana sevgini göster ama elletme demiş olmalı 

aslında fazla uzaklaştım amacımdan 
atlarım bu beatin en yüksek yamacından 
bana kendi amacından bahsetme sakın çünkü 
biliyorum senin büyük bi am-acın var 

bana yol açın lan çünkü bu yol dar bana 
aslında her yaptığım parça zar-ar sana 
hiç bi namus korunmaz zarla bak beni 
istersen azarla kalbime nazaran 

az seviyorum seni etrafında tazmanya 
canavarı gibi dönerken hic azmana 
gerekk yoktu ve bana karşı tercih 
ettiğin şey son model bi arr-raba.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder