Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Azade - Şarkı Şarkı Sözü


Azade - Şarkı Şarkı Sözü

bak bu parçada seni anlatıyo mutlu musun? 
sence bi başkasını seviyo olman bnm için mutlusonmu? 
bence değil tonla seni anlattım bu insanlara benim 
ellerim titriyo bunları yazarken umarım mutlusundur. 


duyuyomusun? evinden çığlıklarımın yankısını., 
ona hissettiklerin benim sana hissettiklerimin aynısımı? 
ne kadar garip dimi birinin bi insana tapması 
sakız gibi çiğnediğin gururumu balon yapıp kaçsammı?, 

-uzaklara senden uzak biyerlere 
kurtul be kardeşim artık şu kızdan diyenlerle 
muhabbetimi kesiyorum zerre kadar sevmesende. 
sakın ihmal etme yine rüyalarıma gel her gece 


suçmu sence herkez gibi mutlu olmak istemem 
eğer evet suç diyosan mutlu olmak istemem., 
annem odama girince göz yaşımı gizlemem, 
çocukluk olsa dahi benden kalbini esirgeme.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder