Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Azade - Silah Şarkı Sözü


Azade - Silah Şarkı Sözü

günaydın ayışığı,güneşten alışığı 
benim olduğum yere hiç doğmasan da karanlığa alışırım 
seni bi silah varsayalım ve aşkı bi mermi 
şuramda minik bi kalp var hadi yap en güzel atışını 


güzelliğini ben gözüyle izlemekten usandım 
bi çölde gibiydim ve seni serap değil de su sandım 
ben aşka alıcı aradığın açık arttırmadaki 
parası olmasına rağmen aşka hürmet edip susandım 


yokluğumda boğazımda volta atan votkanın 
amacı seni kusturmaksa eğer henüz sarhoş olmadım
geçmişi allak bullak ettim seni bulmak için 
hoş,benim olduğunu söylediğin bi zaman dilimi olmadı 


hangi devrin aşığı böyle bi şeye kalkışır 
ve hangi kanı bozuk yılışık vücüdunda sarmaşık ? 
bi rüyaya dalmışım uyanmak elimde değil 
lakin uyandığım anda ellerim yakana yapışır 


bu ne hengame beyaz entarimi giyip 
karşılarım ölümü bi çıkar yolu yok 
ölüm heryerde bunu bil ve gözyaşlarımı sil 
silah kalbinde hadi çek vur beni.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder