Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

6 Aralık 2016 Salı

Beta - İç Kulak Şarkı Sözü


 Beta - İç Kulak Şarkı Sözü



Kendimi nasıl anlatabilirim bilmiyorum 
Çok fazla herşeyi düşünüyorum 
Ve etraftaki şeylere çok fazla dikkat ediyorum 
Bu yüzden rahat rahatta konuşamıyorum 
Herşey çok fazla dikkatimi dağıtıyor 
Her denilen şeyi çok fazla dinliyorum hani 
Baksana şu seslere 
Anlat hadi 
Ciddiyet.. 
Ciddi oluyorum ve ciddi olmayı sevmiyorum 
Ciddi olduğumda 
Nasıl bi tavırda olduğumu bile olduğumu bilmiyorum 
Ben eğlenmeyi seviyorum 
Baksana şu seslere ya 
Bağırman gerekiyor 
Kendini anlatabilmen için bağırman gerekiyor 
Herkes boş mu konuşuyor 
Kulak!
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder