Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

6 Aralık 2016 Salı

Beta - İsim Hafızası (Emrecan Smithy) Şarkı Sözü


Beta - İsim Hafızası (Emrecan Smithy) Şarkı Sözü



Emrecan, Bebek number one 
Ama yok benim isim hafızam 
Oww Şekerim why you cry? 
Tamam düşünüyorum , gelir aklıma. 

Yerinde durmaz kalkar Emrecan, 
Kızların hepsine yavşar Emrecan. 
Diskoda her zaman sallar Emrecan, 
Elleri kolları bağlar Emrecan. x2 

Bilirsin beni sen şekerim birden, 
Anlatmıştır sana beni Çiğdem. 
Tanışmışızdır bir barda 
Sanırım ismin senin Dilara oww ceyy 

İsim hafızam yok benim kızlar yüreğim sızlar 
Olursun kıvrak 
Günde 20 hatun ismini aklımda tutamam 
Olurum mağdur 

Emrecan, Bebek number one 
Ama yok benim isim hafızam 
Oww Şekerim why you cry? 
Tamam düşünüyorum , gelir aklıma 

Yerinde durmaz kalkar Emrecan, 
Kızların hepsine yavşar Emrecan. 
Diskoda her zaman sallar Emrecan, 
Elleri kolları bağlar Emrecan. x2 

Bilirsin beni sen şekerim hepsi bu 
Anlatmış sana beni Bengisu 
Tanışmıştık biz daha demin 
Sanırım ismin senin Yasemin (aha aha) 

Bu gece çok iyiydi ya be 
Bişeyler yapalım değil mi gamze 
Bak unutmadım bu sefer bebeğim
Bişeyler içelim, barları gezelim 

Emrecan, Bebek number one 
Ama yok benim isim hafızam 
Oww Şekerim why you cry? 
Tamam düşünüyorum , gelir aklıma 

Yerinde durmaz kalkar emrecan, 
Kızların hepsine yavşar emrecan. 
Diskoda her zaman sallar emrecan, 
Elleri kolları bağlar emrecan. 

Bengisu 
Cansu 
Dilara 
Serra 
Seren 
Sezen 
Ceren 
Selen 
Nadide 
Pakize 
Hale 
Jale 
Ayla 
Leyla 
Mücella 
Hülya 

Emrecan, Bebek number one 
Ama yok benim isim hafızam 
Oww Şekerim why you cry? 
Tamam düşünüyorum , gelir aklıma 

Yerinde durmaz kalkar Emrecan, 
Kızların hepsine yavşar Emrecan. 
Diskoda her zaman sallar Emrecan, 
Elleri kolları bağlar Emrecan.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder