Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Sir Mc - Duygusal Ergen Şarkı Sözü


Sir Mc - Duygusal Ergen Şarkı Sözü

-Duygusal Ergen,Kaç Hadi Benden 
-Ben Rap Yaparken,Ağlama Birden 
-Emo Emo Geliyor Tiplere Bak Sen 
-Acayip Hayvanlara Benziiisen 

-Duygusal Ergen,Kaç Hadi Benden 
-Ben Rap Yaparken,Ağlama Birden 
-Emo Emo Geliyor Tiplere Bak Sen 
-Acayip Hayvanlara Benziiisen 

O saçın o gözünü kapar hadi bi aç lan 
Önünü göremez o trip yapar bu haspam 
Bir işede yaramayıp boş konuşursan 
En iyisi sen gidip köşelere saklan 

Seni çok sefiyoyum bebekim pay pay 
Asqım kaybime geliyoy oklay 
Türkçeyi katlet,özümüzü mahfet 
Pilli bebek gibi konuşma velet 

Ailene kafa tutup odana çekil 
İki büklüm olup ağla rezil 
Hıçkıra hıçkıra feslefe yapma 
Kuaför paranı kim verecektir 

Enteresan pozlar içine girip 
Ayna karşısı fotoğraflar çekil 
Bir o yana bir bu yana savrulu dur sen 
İnsan takliti yap hadi lütfen 

Fileli çorap giyip felsefemi çıkar 
Socrates'in kemikleride sızlar 
Sizi gidi kolpa 90lı emolar 
Adamın asabınıda bozarlar 

Cahiller sürüsü boş kafalılar 
Good Charlotte'ı Atatürk'ten iyi tanırlar 
Size insan diyen utansın 
Hayvanlara bile hakaret tarzın 

-Duygusal Ergen,Kaç Hadi Benden 
-Ben Rap Yaparken,Ağlama Birden 
-Emo Emo Geliyor Tiplere Bak Sen 
-Acayip Hayvanlara Benziiisen

-Duygusal Ergen,Kaç Hadi Benden 
-Ben Rap Yaparken,Ağlama Birden 
-Emo Emo Geliyor Tiplere Bak Sen 
-Acayip Hayvanlara Benziiisen 

Çok pardon,size bir sorum var? 
O kılık kıyafet ne? A be dostlar 
Eviniz barkınız yokmudur sizlerin 
Eve nasıl girip çıkıyosunuz belirsiz 

Taksimde bulunan güvercin gibisin 
İşi gücü olmayan başıboş birisin 
Üstüne üstelik biseksülsin 
Yapmacık ifadeleride seversin 

Yüzünün heryeri Pircing yuvası 
X-Ray cihazı en büyük düşmanı 
Kafada tutarsa elaleme karşı 
Akşam eve gidip ağlamak tarzı 

Duygusal ergen bunalıma girsen 
İntihar edip hemen popüler ol sen 
Ortama bak vede tanı erkenden 
Bunlara pirim vermemektir meselem 

Damalı pantolonun altına converse 
Çok komik duruyosun ayakta et pes 
Varoluşun yok çıkmaz hiç ses 
Dejenere olmuş topluluk hadi kes 

Bu şarkımı dinle otur hadi ağla 
Gerçeklerle yüzleş hadi korkma 
Sinirlenipde bana ayar olsana 
Beni ara bulursun Karşıyaka'da 

-Duygusal Ergen,Kaç Hadi Benden 
-Ben Rap Yaparken,Ağlama Birden 
-Emo Emo Geliyor Tiplere Bak Sen 
-Acayip Hayvanlara Benziiisen 

-Duygusal Ergen,Kaç Hadi Benden 
-Ben Rap Yaparken,Ağlama Birden 
-Emo Emo Geliyor Tiplere Bak Sen 
-Acayip Hayvanlara Benziiisen
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder