Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Sir Mc - Gerçek Aşk Unutulmaz Şarkı Sözü


Sir Mc - Gerçek Aşk Unutulmaz Şarkı Sözü

Senle başlamıştı maceram herşey çok güzeldi 
Ufukta mutluluk görüp benim yüzüm gülerdi 
İnandığım ve savunduğum bütün duygular 
Karlı dağların eteğinden kalbe aktılar. 

Herkes uyarmıştı kalbimi kalbe söz geçer mi? 
Sensiz kaldığım o günler gözyaşım diner mi? 
Paronayak bir yaklaşımla aşkını bitirdin mi? 
İnan kendimi dinlerken direncimi yitirdim. 

Şimdi karşımda resmin var ucunda nazar boncuğu 
Yüzüne baktığımda katetmiştim ben yolu 
Sonuna geldiğim bu yol inan tahmin edememiştim 
Vedalaştım ben seninle kapıyı kapayıp gittin 

Bittiğin bu andı işte anı geriye getiremezsin 
Kırık bi kalple yaşayamamki artık hayat bitsin 
Silinsin tüm doğrular geriye kalan eğer buysa 
Artık uyumak istiyorum bitti işte nokta. 

NAKARAT(2x): 
Günler geçsin aylar geçsin 
Yıllar geçsin herşey bitsin 
Yürek unutamazki ah kahretsin 
Seni çok sevdim bunu bilemezsin 

Ben sana sadık kaldım sen bana sırtını döndün 
Yüzüm soluktu bildiğim tek şey var anla kalbimdeki o yaramı ben dibe gömdüm 
Aldığım nefesimi sende gördün sen yokken ben yaşayan bir ölüyüm
Noktayı koydun mutlumu oldun bana laf ettin sen kaybettin 
Duygumu yoksa çektim by by kendini haklımı sandın hay hay 
Çokmu gerginsin haline by by akla kendini rahatla caycay 
Değer verene değer vermek gerekirmiş bunu bilmezsen hep yenilirmiş 
Ben yenildim artık anla sen yoksun artık dünyamda 

Kurduğum hayallerimle yok oldum gittim 
Masal prensesimdin uykudan uyandım sildim 
Ve kindi içimde sakladığım nefretimdi 
İçe dönük bir halde depresif yürek yenildi 

Gerginim bugün ben ve yürümek istedim 
Karşıma çıkan sorunları elimle ittim 
Tükettim bu sevgiyi ve bitti artık pilim 
Bitiş zili çaldı tenefüse ben geciktim 

Hayat beni emekli etti sigortam gerçekti 
Satırlarımda ruh bulan bu ruh sende eksikti 
Aldığım nefes kadar değerliydin eskiden 
Sonumu göremez oldu gözlerim kapandı erkenden 

Kulakların bu armoniyle hep çınlasın 
Kendini bir sorgulasan sen ne yapardın 
Gitte bak bir aynaya yüzün gülermi 
Eğer ağlıyorsan o yaşlar bizim içindi 

NAKARAT(4x): 
Günler geçsin aylar geçsin 
Yıllar geçsin herşey bitsin 
Yürek unutamazki ah kahretsin 
Seni çok sevdim bunu bilemezsin
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder