Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Sir Mc - Hepsi Yalandı Şarkı Sözü


Sir Mc - Hepsi Yalandı Şarkı Sözü

Her yanım yarım kalır yarım yanında olmayınca Dünüm kayıp olur gönül bu aşka varmayınca 
Yanar içim içim içim içim içim kanarsa Huzurlu uykularda adımı hep sayıkla 
Gönül bir ah çeker geçen zamana Boşluğa düşersen sarıl karanlığa 
Kendimi kaybettiğim anda Allahım al benide yanına 
Benden uzak olanda sendin bugüne kadar yapılan her şeye kefildim
İnanmasamda rolüme ben girerdim göz yaşın aksa kahrolup biterdim 
Kaç yıl geçti anlamsız günler seni geri getiremez gizemli geceler 
Çok istedim ama yerin dolmadı her şey sen kadar inan yalandı 

(NAKARAT 2x): 
GÜNLERİ AYLARI YILLARI HASRETİ DURDURAMADIM 
VE SEN GİTTİN GİDELİ BURALARDA NEFES BİLE ALAMADIM 
AMA GİRMEDİ KİMSE KOYNUMA YERİNİ DOLDURAMADI HEPSİ YALANDI SENİN KADAR 

Geldi geçti ömrüm benim hayatım bir film Sonuna ulaşamazdım her seferde ben yenildim 
Kal benimle gitme derken umudumu yitirdim 
Öyle bir ağıt yakar dilim seninle bitmişim
Benim bu feryadım kendimeydi aslında 
Bir hatayla başladım bu yolda tepe taklak oldum anla 
Sözüm yalansa inanma aslıma 
Gözüm yalan konuşmaz ellerini ver bana 
Tutunduğum o dallarım nedense hep yıkık yitik 
Kiminle aşka dalmışım kader bitik 
Aynı filmi başa da sarmam ümitsiz haldeyim 
Senden gelicek hayrım lütfüm gelicekse gelmesin 
Beni bana bırak yıllarım tükensin 
Her nefes alışta senin hayallerin Geldiğinde aklıma çok garip bir yerdeyim 
Arama sorma bir daha sessizlikle meşkteyim 

(NAKARAT 2x) 
GÜNLERİ AYLARI YILLARI HASRETİ DURDURAMADIM 
VE SEN GİTTİN GİDELİ BURALARDA NEFES BİLE ALAMADIM 
AMA GİRMEDİ KİMSE KOYNUMA YERİNİ DOLDURAMADI HEPSİ YALANDI SENİN KADAR. 
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder