Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Sir Mc - Nerdeyim Şarkı Sözü


Sir Mc - Nerdeyim Şarkı Sözü

Bedenim yorgun 
Ruhum karanlıklar ardından bana hasret 
Kaderimi ben yazmadım 
Ama ben çektim 
Zamanımı kaybettim 
Hayallerim bile beni terk etmiş 
Arkamdan vurulmuşum 
Kovulmuşum 
Sersefilim 
Harap bitap 
Sokaklar olmuş yoldaşım 
Zamanı geldi 
Ecel kapımda 
Ruhum ayakta 
Bedenim toprak 
Donmuş bir surat 
Eller mosmor 
Kalamam hayatta 
Bedenim ayakta 
Bu benim son seferim 
Geri gelemem 
Geri dönemem 
Dönüşü olamaz 
Bu beden solamaz 
Yarınım kalamaz 
Ayakta duramaz 
Beni kim anlasın? 
Rabbim sonumuzu yazdı bir defa 
Bedenimi toprak aldı sonunda 
Dinmedi acılar 
Günahım neydi 
Bilemeden öldüm 
Dirilemedim 
Neredeyim artık 
Önemim kalmadı 
Yalan oldu hayallerim 
Bu düşlerim benle beraber gömüldü gitti 
Toprak oldu nerdeyim? 

Bu kanadım kırık 
Ben neyleyim 
Yarınım yıkık 
Yine dertliyim 
Sonumu ben değil 
Allah yazar 
Kayboldum, nerdeyim? 

Bu kanadım kırık 
Ben neyleyim 
Yarınım yıkık 
Yine dertliyim 
Sonumu ben değil 
Allah yazar 
Kayboldum, nerdeyim? 

Kaybolmuşum bu hayat yokuşunda 
Gelmeyin üstüme yeter artık 
Darbeler üst üste gelmemeli 
Bu beden yaralı, sarmalı acıları 
Bakmamalı yarına bir kum gibi dağılmak varsa 
Ben yokum anla 
Dünya serüveni hep dertli 
Yanlış adım sen çek restini 
Gözlerim ağlamaklı baktı 
Kurtarın artık 
Çekin beni bu hayattan 
Kayboldum 
Zifir-i karanlık her ortam 
Kişilikler hiç yoktan zedeledi beynimi 
Bedenimi kaybettim 
Tek başıma yürüdüm 
Bakmadım arkama 
Sen yoktun 
Bunu bilir, bunu yaşarım ben 
Ben kahroldum 
Dönüp arkana bir bakmadın 
Bu çocuk hep dertli 
Çektim dertlerimi bugüne kadar 
Bana hesap verin 
Gerçeği söyleyin 
Bir gül gibi soldu hayallerim
Toprağa kondu şimdiki gençliğim 
Nereye kadar gidecek 
Sonu uçurum 
Dört duvar arasında beni unutun 

Bu kanadım kırık 
Ben neyleyim 
Yarınım yıkık 
Yine dertliyim 
Sonumu ben değil 
Allah yazar 
Kayboldum, nerdeyim? 
Bu kanadım kırık 
Ben neyleyim 
Yarınım yıkık 
Yine dertliyim 
Sonumu ben değil 
Allah yazar 
Kayboldum, nerdeyim? 

Kendime gelemem 
Takat yok ki 
Yazgım belli 
Dönüşüm nerde 
Ecel de gelse 
Can veremem 
Kullara, pullara 
Döndük ki bizler 
Adres toprağa dönecek 
İnsan bir sen gelsen 
Ömürde bilecek 
Yine de her güne isyan edecek 
Zamanla, anla 
Yaşam bir cümle 
Ölüm bir nokta 
Satırda kaybol 
Hayatta anla 
Bedenim gidişin nedenini sorma 
Sıram da geldi 
Artık giderim 
Kederim bitmez 
Her güne isyan ederim 
Bilirim anlamı olmaz 
Yaratana karşı geçtim 
Senle her bir arşı bende 
Unutmadım ben 
Unutmam asla 
Sonunda geldi 
Gözyaşı fazla 
Umutta bitti 
Yarınım olamaz 
Toprak olacak 
Bedenim yar olacak bir kurda 
Oradan dönerim 
Bendime doğru yolu buldum 
Artı sonunda kaybedecek adamın 
Adına da lanet olsun 

Bu kanadım kırık 
Ben neyleyim 
Yarınım yıkık 
Yine dertliyim 
Sonumu ben değil 
Allah yazar 
Kayboldum, nerdeyim? 

Bu kanadım kırık 
Ben neyleyim 
Yarınım yıkık 
Yine dertliyim 
Sonumu ben değil 
Allah yazar 
Kayboldum, nerdeyim? 

Bu kanadım kırık 
Ben neyleyim 
Yarınım yıkık 
Yine dertliyim 
Sonumu ben değil 
Allah yazar 
Kayboldum, nerdeyim?
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder