Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Sir Mc - Ölmek Var Dönmek Yok Şarkı Sözü


Sir Mc - Ölmek Var Dönmek Yok Şarkı Sözü

Meydanı boş buldun, çok
Toyları susturdun, koş 
Bizi gördün oldun, şok 
ÖLMEK VAR, DÖNMEK YOK! 

Tahtıma oturamaz hiç bir toy ve de 
Kendini şah sanar olur o bir hergele 
Boş konuşur homie siklemez hiç kimse 
Onu dinleyen kankalarıdır sadece 

Bak beni gör beni duy beni dinle 
Senide mi Ergenekon sanar ibne 
Duyduğun kelimelerim sana pigme 
İster al ister sat bana ne 

Biz var oldukça sen 
Ancak myspace'de dinlen 
Ben tüm Türkiye'yi dolaşırken 
Sen Sahnemdeki şova kitlen 

Duygusal Ergen tek şarkım değil 
Bu 9. albümüm önümde eğil 
Saygıda kusur edene ol kefil 
Ben rape devam ederim sen rezil 

�Meydanı boş buldun, çok 
�Toyları susturdun, koş 
�Bizi gördün oldun, şok 
�ÖLMEK VAR, DÖNMEK YOK! 

�Meydanı boş buldun, çok 
�Toyları susturdun, koş
�Bizi gördün oldun, şok 
�ÖLMEK VAR, DÖNMEK YOK! 

Zoruna mı gitti? Lan velet hoşt köpek! 
Sus desem bile üstüme gelecek! 
Karıyla kız lamı rapleri bilecek? 
Sen kız tavla biz onu sikecek� 

Rap benim için hayat seninki si vasat 
Fakat ona sorsan isim yapacak 
Tek şarkı yapsa piyasayı yakacak 
Atma koçum derim ille de atacak 

Baksana fanları her bir şehirde 
Mahallede bile tanınmaz ibne 
Kasılmakta yürürken o zübbe 
Rap ci olacak ya her yanı dövme 

Bizi de bilirsin old school isim 
Myspace�de ki her bir friends�in 
Tanımasan da TopList�e eklersin 
Sevmesen de bizle dolu Playlistin 

�Meydanı boş buldun, çok 
�Toyları susturdun, koş 
�Bizi gördün oldun, şok 
�ÖLMEK VAR, DÖNMEK YOK! 

�Meydanı boş buldun, çok 
�Toyları susturdun, koş 
�Bizi gördün oldun, şok 
�ÖLMEK VAR, DÖNMEK YOK!
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder