Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Yeis Sensura - Çocukluk Evrelerim Şarkı Sözü


Yeis Sensura - Çocukluk Evrelerim Şarkı Sözü

Nakarat (x2): 
Zor günler geçirdik hep, ilk saf temizdik sonra kirlendik 
Bu takvimin yaprağı büyülü… Bakıyorum da ne ara büyüdük? 

0 yaşında 
Hayat ağlamakla başladı, bundan olsa gerek çatılmıştı kaşlarım 
Neden geldim hayata bilmiyorum gerçekten… 
Annemin ise büyütmekti telaşı 
3 yaşında 
Konuşmayı öğrendim üç yaşıma geldiğimde, 
İlk kez 'anne' dedim hem de en derinden bir selamlamayla güldü 
Sevinçliydim ben de. Çünkü az sonra uyucaktım ellerinde. 
6 yaşında 
Büyümüştüm yaşım altı olunca… 
Öyle sandım. Sanki herkes oyuncak ve ben ufak Genzo* rolündeki aptal adam! 
Sanırsınız ki bu kale benle koruncak! 
7 yaşında 
Yedi yaşında işler biraz değişti… 
Okula başlamıştım önlükle ilişkiye girdim ilk kez . 
Son Ramço'yla* didiştik ve hoca kızdı bize cetvelle girişti. 

Nakarat (x2):
Zor günler geçirdik hep, ilk saf temizdik sonra kirlendik 
Bu takvimin yaprağı büyülü… Bakıyorum da ne ara büyüdük? 

8 yaşında 
Sekiz yaşında bilmiyorken besmele öğrettiler bana 
Ezbere! Ve ezdiler! Kötü şeyler oldu bundan sonra hep 
Çünkü sünnet diye benim ç*kümü bile kestiler. 
10 yaşında 
Artık erkektim. Hem de on yaşında! 
Önce gitmek korkardım tek başıma bakkalla, hem de torpil almaya… 
Şimdi baksana büyüyorum anlaşılan… 
12 yaşında 
Artık on ikiydim ve vardı sevgilim, tatmıştım öyle tertemiz bir sevgiyi. 
Onun adını hiçbir zaman unutmucam. 
'Ayağıma bastığından bıraktığım ilk sevgilim.13 yaşında 
Yaşım on üç oldu ayıkmaya başladım yavaştan, sanki bir şeyler var bana denilmemiş 
Babama sordum, o hiç mi hiç karışmadı 
Annemden öğrendim beni bir leylek getirmemiş. 

Nakarat (x2): 
Zor günler geçirdik hep, ilk saf temizdik sonra kirlendik 
Bu takvimin yaprağı büyülü… Bakıyorum da ne ara büyüdük?
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder