Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Yeis Sensura - Defolup Gitmek İçin Şarkı Sözü


Yeis Sensura - Defolup Gitmek İçin Şarkı Sözü

Sehabe: 

Defolup gitmek için gel demeni bekledim. 
Egolu değilim ama hayallerim yetmedi 
Bağırıp çağırcam içim rahatlar 
Zor geliyo seni içimden atmak 

Sen iste çiziyim gökyüzüne mavi resim 
Sana bakıp dedim güzellik abidesi 
Sevdiğin kadın gelip sana abi desin... 

Eğme kafanı kaşlarını kaldır 
O gün anladım başka biri vardı 
Hoşça kal dedin ama hoşça kalmıcam 
O p*çin faili meçhul olmıcak 

Artık hayatım kadınlarla dolu 
Bana sorma hayatım "Adı var mı onun?" 
Geleceği yakıp başa aldın her şeyi 
Tamam gidiyom başardın her şeyim. 

Yeis Sensura - Nakarat: 

Yine kalbim uzatmalar oynar 
Geri geldim uzakta da olsam 
Biliyordum ellerimi bırakıp 
Gideceğini yine buradan 

Beni bunlar çok yoruyor bak 
Olmaz diyorum yok yolu yordam 
Kime diyosun "Her biri kurnaz" 
Sana diyorum "Gel beni kurtar" 
Sanrı: 

Cümleye adınla başlamak eski alışkanlık 
Dostlar gitti bi tek yanımda Barış kaldı 
Ben de gidicem burdan kaybolup 
Zaten bilen bilir, dağlarımda kar dolu 

Gönlüme göre dedim aylarca bekledim 
Ömrü her arayışta kayboldu renkleri 
Ölümü kuzeye verdim batıya almadım 
Kefene sarılan kader yatıya kalmadı 

Çok değildi senden beklediğim 
Yetmedi mi ulan kalbimin teklediği? 
Gönül yazıları hissetmeden okunmaz 
Tek isteğimdi saçlarına dokunmak 

Şimdi bir şey istemiyom hadi defol git 
Özlediğim kişi sandığın gibi o değil 
Bağırıp çağır bana için rahatlar 
Ama zormuş seni içimden atmak 

Yeis Sensura & Sehabe - Nakarat (x3): 

Yine kalbim uzatmalar oynar 
Geri geldim uzakta da olsam 
Biliyordum ellerimi bırakıp 
Gideceğini yine buradan 

Beni bunlar çok yoruyor bak 
Olmaz diyorum yok yolu yordam 
Kime diyosun "Her biri kurnaz" 
Sana diyorum "Gel beni kurtar"
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder