Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

24 Kasım 2016 Perşembe

Taylan Kaya - Özgecan Aslan Şarkı Sözü


Taylan Kaya - Özgecan Aslan Şarkı Sözü



19'du yaşım hep dimdikti başım 
Annemin tek kızı, tek duasıyım 
Gözlerim parlıyor ufkum kararmıyor 
Gülmek gülümsemek bana da yakışıyor 

Olmadı kimseye hiç benim zararım 
Yanlızken çok düşünüp hep tek ağladım 
Kimseyi kırmadım hiç boş laf yapmadım 
Sevdim deliler gibi yok hiç günahım 

Bir hayalim vardı istediğim meslek 
Evlendiğim adam olsun bana destek 
1 kızım 1 oğlum sımsıcak bir de ev 
Yanlız hiç bırakma beni hep sen sev 

Korkardım ben anne ufacık bir çakmaktan 
Yaktılar bak beni hiç acımadan 
Yapmayın etmeyin beni ölüme itmeyin 
Çok gencim ben daha bırakın gideyim 
Çırpındım fayda yok gözler endişeli 
Bedenim yangılarda bu işe ne demeli 
Hiç halim kalmadı gidiyom bu dünyadan 
Hakkım helal değil görüyor yaradan 

Bir gül tomurcuğu üstünde bin damla 
Gökyüzü ağlıyor bunu hiçe sayma 
Hainlik yaptılar bir gülü soldurdular 
Kişiliksiz gaddarlar sana nasıl kıydılar 

İnsanlık mıydı bu yapılan büyük ayıp 
Merhamet kalmamış bu büyük kayıp 
Allah'ım sen koru insanın zülmünden 
Gösterme kimseye ölümü gençken 

Ben bilirim cennettir senin o güzel mekanın 
Gül yüzlüm hep gül sen ağlama sakın 
Özgecan ölmedin kalplerdedir yerin 
Günler geçse bile senin acın hep yeni
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder