Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

24 Kasım 2016 Perşembe

Taylan Kaya - Sen De Özledin Sen De Şarkı Sözü


 Taylan Kaya - Sen De Özledin Sen De Şarkı Sözü



Unutmuyor deli gönlüm 
Senle geçen o günleri 
Hani bitti dedin ya sen 
Yıkıldı tüm hayallerim 

Sözün vardı senin bana 
Bitmicekti büyük sevgin 
Yalan oldu tüm sözlerin 
Kalmadı hiç sende sevgim 

Bu kadar mı kolaydı gitmek 
Unutup her şeyi terk etmek 
Benle geçen o günleri 
Hiçe sayıp gülüp geçmek 

Yalan mıydı bakışların 
Sımsıcak dokunuşların 
Gözümden akan yaşları 
Silipte haykırışların 

Özlüyorum o günleri 
Biliyorum gelmez geri 
Verdiğin tüm vaadleri 
Yalan ettin oldum deli 

Kızmıyorum ben hiç sana 
Seviyorum seni ben hala 
Geçip giden onca yıla 
Yazık etme dön gel bana 

Başkasını sever misin? 
Yanağından öper misin? 
Onla yolda yürürken sen 
Deli gibi güler misin? 

Puşi takıp gezer misin? 
Saçlarını çeker misin?
Sana kızıp baktığında 
Aşkım şaka der misin? 

Kalbin güm güm atıyor mu? 
Avuçların terliyor mu? 
Göz göze geldiğinizde 
Yanaklar kızarıyor mu? 

Yürüdün mü sen hiç onla 
Konak'ta Kordon boyunda 
Kemeraltı çarşısında 
Basmane kapılarında 

Yamanlar'da Bayraklı'da 
Gümüşpala, Kuruçay'da 
Kemalpaşa, Karşıyaka 
Güzeltepe'de Buca'da 

Bilirim sevmez ki kalbin 
Benden haric hiç kimseyi 
Gururunu koy köşeye 
Barışalım senle haydi 

Kalp ritmimi değiştiren 
Beni aşkla birleştiren 
Yokluğunsa bir cehennem 
Cennetinde senle ölem 

Sende özledin sende 
Resmim var şu an elinde 
Bana koşmak istersin 
Derman yok dizlerinde 

Sende özledin sende 
Resmim var şu an elinde 
Bana koşmak istersin 
Derman yok dizlerinde
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder