Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Azade - Kehanet Şarkı Sözü


Azade - Kehanet Şarkı Sözü

Onlar gülerken sinirlenmemek elde değil 
bunu böyle bil , can kulağım elindedir 
artık önemli hiçbi şey istersen çekip git 
aldığın nefesi bile geri veriyosan hiçbi şey benim değil 

Bugün beni görmede uyanmaknasıldı? 
Aşk topuklarından etine işlemiş bi nasırdır 
Nasılmı? Ya üstüne basıp acı çekersin ama, 
bugüne kadar kimse o kadar Mecnun olmadı, 

Mechul olmalı odamda resminin yeri 
benim dışımda hiçbir varlık gözlerini görmemeli. 
Ölmemimi bekliyorsun? yoksa diz çökmemimi 
Sadist olduğumu gosteren kolumdaki baş harfin. 

Gel! Katıl bu kervana , yanaş bana 
bu kargaşada kaybolursun ulaşmadan ütopyana 
Canım pahasına mutluluğa koşarız 
Gözyaşımdan bir sel yapıp kayığa biner kaçarız.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder