Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

21 Aralık 2016 Çarşamba

Gazapizm - Korkuyorlar Şarkı Sözü


Gazapizm - Korkuyorlar Şarkı Sözü

Hiçbir olayı dramatize ederek anlatmadım 
Dua ettiğim tek bir tanrı bana ölümü tattırmadı 
Beni kandırmasın demin çıldırmadım 
Yaktığım sayfaların asaleti kalmadı 
Bir baktım saldırdılar dört taraftan dört taraftan 
Ön savaşta kopar kollar ön bul sonra canı kurtar 
Bir baktım baş kaldıran denizlerin dalgaları 
Suratıma çarpar sonra hepsi birden kaybolurlar 
Dost dosta iki sırta altı bıçak saplar 
Altı üstü bir çarşafa parmaklıklar ardına 
Hastalıklı tavrıma yakışanı yapsam kara toprak 
Ona yataklık yapana ben yatacak yer bırakmam 
Hayatım fragman dan ibaret olsa keşke 
Gösterime girdiğinde sorunlar en derinde 
Korkular haz verince dokunsan her yerimden 
Kanlar akar zaten laftalar sen birden cinayet 
(Nakarat x2) 
Bütün yollara egemen olduğum zamanı 
Düşlüyorum her gece gerçek olacak az kaldı 
Yüzyılın en büyük savaşı beynimde gerçekleşir 
Düşünceler yağmalar sanki haçlı seferleri 

Garip bir mevzu herkes aldı başını gitti
Yeni başlanan tüm oyunlar erkenden bitti 
Kimlik kaybına uğrayan insanlar şaşkın 
Göz göze geldiğim zaman yumruklarım baskın 
Kalksın herkes zamanların en berbatı 
Her tarafı paslı demir kavgaları ayıplar 
Ayıklarsın arasından o da çürük çıkarsa 
Tohum ayıklarsın sende duman altı ortam da 
Yeraltı işleri karanlık yani başkan 
Elindeki torbayla kasımda aşk fazla 
Akla yatmaz problemler olduğunda takma 
Deşifre edilen planların yenileri beş dakika 
Gözyaşını sakla bir de fazla boş konuşma 
Ağır olduğun ortamda çakallar buluşmaz 
Yolunda gitmese hayat her şeyden kuşkulan 
Mevzular gelir geçer bu kaçıncı duruşmam 

(Nakarat x2) 
Bütün yollara egemen olduğum zamanı 
Düşlüyorum her gece gerçek olacak az kaldı 
Yüzyılın en büyük savaşı beynimde gerçekleşir 
Düşünceler yağmalar sanki haçlı seferleri 
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder