Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

22 Kasım 2016 Salı

Aşıl - Karaborsa Şarkı Sözü


Aşıl - Karaborsa Şarkı Sözü



Bir çoğuna göre tabi Hiphop game ! Bura Orman ama Kral Simbad değil. Benim pikapta Tupac yok; Müzeyyen Senar'la Rap vakti.. Rape renk kat piç, Aşıl hep " TakTik " Tabi kredili flow öde wack taksit.. Benim kalemim sihirbazın bastonu olur; O zaman abra-kadabramız Tech Nine bitch ! Ayağında kundura ağzında Puro, Tavırları cool ama karakteri kıro. Şu an Las Vegas'ın en ünlü kahvesindeyim; Arkamdan diyorlar bu Malatyalı Bro ! Garson çay getir saçmalama, Hele bi sor la cebinde kaç para var ? Fark etmiyor Harlem yada Paris, Ben geldim Kenny arkana bak ! Hep karaborsa, ona sorsan bu rap ofsayt; Ama hep gol ! Yine koysam, ona doymaz, Klavyeden konuşuyor Ghetto ! Merhaba aslanlar çıktı şimdi savaş için ovaya., Cigaradan sarmaşıklar oluşturduk odaya. Kafam kadar farklı boyut kazandırdım olaya.. Şu anda Snoop Dogg'la düşüyoruz kovaya.. Nasıl görmezsin Champton'da ilk aradaydım. Dre'yle beat yaparken nirvanadaydı. Drumları ben diziyorum lirikleri o, İmpalayla turlayacağız müsterih ol.. Uykudan uyandım gördüklerim yok Baş ucumda Five dikili, karşımda Mor. Seyfo kayıtta " Tek kelam değim " Salvoysa arkada tütün sarıyor.. Heybeat'te olaylar böyle gelişir; Efe İş Merkezindeyiz kolay erişim ! Duvara yaslan ve öyle eğil, Burada Boss olmak hiç eğlenceli değil !
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder