Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

22 Kasım 2016 Salı

Aşıl - Tastamam Şarkı Sözü


Aşıl - Tastamam Şarkı Sözü



Neslin katili soykırım olur ama Heybeat abisi nafile sonuç Değişmez ghettomda şeklini koru Tabi her barımın sonu punch ile dolu Flowumu döşüyorum her satıra Benim 1000 de 1 im senin 40 katına Hepi topu rap yapıcam diye sallıyon Kaç kurtul buda fırsatın ha Yaslan duy beni moruk hadi Basslar kafanıza vurur ama Tastamam nigga bura benim kasabam Cashi doldur kasadan uçuyoz daha marsa var Komik olma kaçamam tabi bana diss gelebilir ancak Nasadan Pastadan daha fazlası şuan hiphop kültür değil yaşam Paşam senin karakterin bozuk ruhun eski kaşar Paran hazır tamam götün kadar egon tavan yapar Olayımız hardcore bana terso sevmiyorum anal falan Nakarat: Rakip olun hadi bana rakip olun Bizde ekol knock out sizinkisi rocky olur Vakit bulup peşinize düşersem yazık olur Birgün tahtan inersem belki size nasip olur


Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder